فرماندار زرند در نشست هماهنگی دهه فجر تاکید کرد:

جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، در سطح مدارس و دانشگاه ها

فرماندار زرند با اشاره به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب در ایام ا... دهه مبارک فجر امسال، بر لزوم جهاد تبیین دستاوردهای نظام در سطح مدارس و دانشگاه های شهرستان تاکید کرد.

به گزارش صدای زرند، نشست هماهنگی مدیران اجرایی با اولویت هم اندیشی و برنامه ریزی در خصوص برگزاری هرچه باشکوهتر چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان، به ریاست سیدرضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند، محمد ایزدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و سرهنگ پاسدار امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه و تعدادی از مدیران در محل فرمانداری زرند برگزار شد.

فرماندار زرند در این جلسه، اظهار کرد: برنامه‌هایی که برای این دهه پیش‌بینی می‌شود باید در شأن انقلاب اسلامی باشد و امیدواریم با اهتمام همه مسئولان، چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را به بهترین شکل در سطح شهرستان برگزار کنیم.

سیدرضا حسینی نژاد با تاکید بر کار فرهنگی گسترده در ایام ا… دهه فجر، افزود: جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب برای نسل نوجوان و جوان خصوصا در سطح مدارس و دانشگاه ها باید پررنگ تر از همیشه در دستورکار جدی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش در گرامیداشت مراسمات دهه فجر در سطح مدارس نقش اساسی دارد، گفت: امیدآفرینی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و ایجاد تنوع و نوآوری در برنامه‌ها در دهه فجر امسال برای مدارس مورد توجه قرار گیرد.

حسینی نژاد با تاکید بر آماده‌سازی پروژه‌های مهم عمرانی دستگاه‌های اجرایی برای بهره‌برداری در ایام دهه فجر، گفت: معرفی خدمات و رویکردهای دولت سیزدهم نیز در راستای امید آفرینی و اقناع افکار عمومی اهمیت بالایی دارد و دهه مبارک فجر فرصتی مناسب برای روایت پیشرفت و تبیین دستاوردهای دولت مردمی است.

امام جمعه زرند نیز با بیان اینکه اوج کارها و مراسمات دهه مبارک فجر ، نمودش در راهپیمایی بزرگ یوم ا… ۲۲ بهمن در شهرستان میباشد، تاکید کرد: خروجی تمامی برنامه ها و مراسمات این ایام باید با محوریت جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه باشد.

حجت الاسلام شجاعی با اشاره به این موضوع که هدفمند بودن و رویکرد فرهنگی انقلابی در مراسمات ایام ا… دهه فجر مورد تاکید است، تصریح کرد: محتوای برگزاری مراسمات و جشن های بزرگ انقلاب در چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نباید به سمت لهو و لعب برود و نباید ابتذال فرهنگی در قالب کارهای فرهنگی اسلامی در جامعه و در بین مردم رواج پیدا کند.

انتهای پیام/