هوای سرد کرمان تا چهارشنبه ادامه دارد

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان با اشاره به اینکه هوای سرد تا روز چهارشنبه هفته جاری در سطح استان تداوم دارد گفت: از چهارشنبه به بعد تا حدودی سرمای هوا در استان متعادل تر و مقداری هوا گرم تر می شود.

به گزارش صدای زرند، حمیده حبیبی روز یکشنبه با اشاره به اینکه از امروز تا روز چهارشنبه افزایش ابر پدیده غالب جوی در سراسر استان کرمان خواهد بود، ادامه داد: در شرق استان نیز برای امروز و فردا وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه برای پنجشنبه این هفته نیز بارش های اندک به صورت پراکنده در برخی مناطق استان کرمان پیش بینی می شود، اظهارداشت: لاله زار در شهرستان بردسیر با دمای ۱۲ درجه زیرصفر سردترین نقطه استان در شبانه روز گذشته بوده است.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان کرد: دمای کلانشهر کرمان نیز در گرم ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۶ درجه سانتیگراد و در سردترین ساعات به چهار درجه زیر صفر رسید.

وی همچنین تاکید کرد: نکات پیشگیرانه برای جلوگیری از یخ زدگی لوله ها و مخازن آب در معرض هوا و حفاظت از گل و گیاه در فضای باز و بسته به دلیل کاهش دما طی این این هفته توصیه می شود.

انتهای پیام/