عامل قتل کامیون عبوری از زرند دستگیر شد

فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: دونفر که به انگیزه سرقت بار یک دستگاه کامیون عبوری از گردنه عیسی آباد این شهرستان مرتکب قتل راننده شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش صدای زرند به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان زرند، سردار ناظری در تشریح این خبر بیان داشت: شانزدهم دی ماه خبر وقوع یک مورد قتل در محدوده گردنه عیسی آباد شهرستان زرند به پلیس اعلام و ماموران پاسگاه دشتخاک و پلیس آگاهی با حضور در محل با جسد خون آلود یک مرد میانسال کنار جاده روبرو شدند که با ضرب سلاح سرد و گرم کشته شدند.

او افزود :در این راستا با اقدامات حوزه تشخیص هویت آگاهی مشخص شد مقتول از اتباع افغانی راننده یک دستگاه کامیون حامل بار روغن موتور بوده است که بنا به احتمالات اولیه چند نفر به انگیزه سرقت هنگام عبور از گردنه عیسی آباد به قتل رسیده است.

فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد :در این رابطه با انجام تحقیقات میدانی وهچنین اقدامات اطلاعاتی و پیجونی های پلیسی بعدی هویت دونفر عامل این قتل مشخص واین متهمان در یک از نقاتط شهر کرمان دستگیر وار آنان یک قبضه کلت و خشاب وبیست یک تیر مربوطه کشف شد.

سردار ناظری بیان داشت: این دو متحمل در بازجویی ها ی اولیه به انجام این قتل به قصد سرقت بار کامیون به ارزش ۷۰میلیارد ریال به وسیله یک دستگاه خودروی زانتیا با استفاده از سلاح گرم کلت و سلاح سرد اعتراف کردن که پرونده آنان جهت معرفی به مراجعه قضایی در دست بررسی و تکمیل قرار دارد.

photo 2023 01 12 14 02 27 photo 2023 01 12 13 58 19

انتهای پیام/