خدمت به دوستداران حاج قاسم در موکب حضرت فاطمه (س) و باقرالعلوم (ع) شهرستان زرند

در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» ، ابومهدی المهندس و یاران این دلاوران، برادران وخواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س)و باقرالعلوم (ع) با برپائی موکب یادو خطره دلاورمردان سپاه اسلام را گرامیداشتند .

صدای زرند – اکبر ابراهیمی زرندی: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» ، ابومهدی المهندس و یاران این دلاوران ، برادران وخواهران بسیجی حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س)با برپائی موکب فرهنگی و خدمت رسانی در روستای اسماعیل آباد یاد دلاورمردان سپاه اسلام را گرامیداشتند.

سرکار خانم یزدانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) با اشاره به اینکه امروز بسیجیان ادامه دهنده راه حاج‌قاسم خواهند بود، گفت: اهالی مومن و متدین روستا همه از دوستداران حاج‌قاسم هستند وبدین طریق آمده‌اند دوباره با حاج‌قاسم عهد ببندیم که راهش را ادامه خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم که پرچم مقاومت که به دست ایشان برافراشته شده بر زمین بماند.

وی افزود: شهید سپهبد سلیمانی تنها فرمانده مقاومت ایران نبود بلکه فرماندهی کل جهان اسلام را بر عهده داشتند. ولذا زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهید سلیمانی را ضروری میدانیم چرا که حاج قاسم افتخار ایران و همه ملت‌های آزاده جهان است .

سروان پاسدار سجاد زعیم باشی فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع) شهرستان زرند نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادتها و فداکاری سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی»با اشاره به این نکته که رویکرد برنامه های فرهنگی این موکب ها ، ترویج مکتب شهید سلیمانی است افزود: فعالیت‌ها و اقدامات برجسته این شهید گرانقدر در تاریخ جهان اسلام و حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی بی‌شک از سرداران قهرمان، شجاع و مبتکر سپاه اسلام و خاری در چشم دشمنان بود که در نهایت با اقدام تروریستی ذلیل ترین افراد به شهادت رسید.

photo 2023 01 03 20 11 35

انتهای پیام/