نظر مثبت مجلس در زمینه کیفی‌سازی دانشگاه‌های آزاد کشور

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات آموزشی در مجلس پیگیری می‌شوند، گفت: نظر مجلس در زمینه برنامه‌های کیفی‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی مثبت است.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات آموزشی در مجلس پیگیری می‌شوند، گفت: نظر مجلس در زمینه برنامه‌های کیفی‌سازی دانشگاه آزاد اسلامی مثبت است.

139302091759131372640063

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم، محمدمهدی زاهدی در بازدید از امکانات و تجهیزات دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان، در جریان برنامه‌های توسعه محور این دانشگاه قرار گرفت.

وی در این بازدید، با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند، امکانات موجود و زیرساخت‌های آموزشی از جمله کتابخانه که قلب یک موسسه آموزش عالی است را تحسین برانگیز عنوان و اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی در زمینه توسعه تحصیلات تکمیلی که یکی از امتیازات مثبت این دانشگاه است، در این بخش از استان کرمان در اولویت باشد و ما نیز در مجلس پیگیر مشکلات آموزشی هستیم.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مجلس در توسعه این سرمایه ملی، افزود: حمایت‌های معنوی که کمیسیون آموزش مجلس می‌تواند از این دانشگاه داشته باشد، نقش تاثیرگذاری دارد.

زاهدی با اشاره به برنامه‌های کیفی‌سازی که در دانشگاه آزاد اسلامی شکل گرفته است، تصریح کرد: کمیسیون آموزش مجلس نظر مساعد و مثبتی نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی و برنامه‌های کیفی‌سازی خوبی که در این دانشگاه شکل گرفته دارد و کمک می‌کند که سایر دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی غیرانتفاعی دیگر نیز با اصلاح هرم هیئت علمی خود به شکل  جدی  به  کیفیت آموزشی خود بپردازند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان زرند نیز با اشاره به تاریخچه این دانشگاه و تاثیری که در توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه داشته است، اظهار کرد: این دانشگاه با دارا بودن ۲۴ هزار متر مربع فضای آموزشی، رفاهی و اداری و نیز ۴۵ نفر عضو هیئت علمی تمام وقت، ۴۵۰۰۰ جلد کتاب در کتابخانه این دانشگاه، در زمره دانشگاه‌های بزرگ و پیشرو منطقه ۷ دانشگاه آزاد اسلامی به شمار می‌رود.

کاظم نعمت‌الله‌زاده ماهانی تصریح کرد: این دانشگاه با ظرفیت اعلام شده و توانمندی در زمینه پذیرش و جذب ۶هزار نفر دانشجو در حال حاضر فقط  پذیرای ۱۸۰۰ دانشجو است.

وی خاطرنشان‌کرد: امیدواریم با تعامل بیشتر مجلس شورای اسلامی و سایر دستگاه‌ها بتوانیم در راستای تقویت بیشتر و بهتر این سرمایه ملی گام برداریم.

انتهای پیام/