نخستین باشگاه فرهنگی ورزشی مادر دختری در زرند راه‌اندازی شد

نخستین باشگاه فرهنگی و ورزشی "مادر دختری" در مدرسه علوم معارف صدری زرند راه‌اندازی شد و هر چهارشنبه میزبان مادران و دختران این شهرستان است.

به گزارش صدای زرند، معاون پرورشی مدرسه علوم معارف صدری زرند با اشاره به اینکه باشگاه مادر دختری این واحد آموزشی زیر نظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت دارد، افزود: تخلیه هیجانات منفی دانش‌آموزان، کشف استعداد و جهت‌دهی به علاقه دانش‌آموزان، تقویت روحیه اتحاد و همدلی، ایجاد فرح و شادابی با همسالان، ایجاد بستر مناسب برای رفع رذائل اخلاقی و تقویت فضائل اخلاقی به صورت غیرمستقیم از اهداف این باشگاه ورزشی است.

نفیسه حسنخانی ادامه داد: در باشگاه ورزشی و فرهنگی مادر دختری زرند، دختران ساعاتی را در کنار مادران خود به بازی و ورزش می‌گذرانند که این همراهی مادر دختری به بهبود یا افزایش بهتر روابط آنها منجر خواهد شد.

معاون پرورشی مدرسه علوم معارف صدری زرند ضمن تاکید بر اینکه برای مادران در باشگاه ورزشی و فرهنگی مادر دختری برنامه‌های بصیرتی و مشاوره‌ای در راستای تربیت بهتر نسل امروزی در نظر داریم، خاطرنشان کرد: برای ورود دانش‌آموزان به بحث کارآفرینی و تولید، کافه دوستی را در این باشگاه برپا خواهیم کرد.

170042128

انتهای پیام/