پایان حوادث مرگبار در یک محور روستایی با پیگیری دستگاه قضایی زرند/ بهره برداری از محور جدید مدبون به سرودان

با پیگیری دستگاه قضایی، محور روستایی جدید و ایمن مدبون به سرودان در شهرستان زرند به بهره برداری رسید.

به گزارش صدای زرند، در پی وقوع حادثه مرگبار خرداد ماه سال جاری در محور روستایی مدبون به سرودان شهرستان زرند که منجر به جان باختن ۷ نفر از شهروندان زرندی شد، موضوع در دستور کار شورای پیشگیری دادگستری زرند قرار گرفت.

به گفته دکتر فرحبخش رئیس دادگستری شهرستان زرند، با توجه به بازدید میدانی و نظر کارشناسان مبنی بر حادثه خیز بودن این محور که در حاشیه رودخانه قرار گرفته است، به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی با دستور دادستان محور یاد شده مسدود و برنامه احداث محور جدید در دستور کار شورای پیشگیری قرار گرفت و با تشکیل جلسات متعدد با حضور کشاورزان منطقه خوشبختانه ساکنان منطقه قریب به هزار ۵ هزار متر مربع از اراضی کشاورزی خود را برای احداث جاده جدید اهدا کردند.

به گفته پورحبیبی رئیس اداره راهداری شهرستان زرند این محور ۳۰ کیلومتری با استفاده از ماشین آلات راهداری این شهرستان در قالب ۱۴۰۰ متر مکعب شن ریزی و ۴هزار متر مکعب خاکبرداری اجرا شده است و با احداث این محور جدید ساکنان قریب به ۲۰ روستای دهستان های حتکن و سربنان از راه روستای مناسب بهره مند شدند.

به گزارش فارس، در خرداد ماه سال جاری بر اثر سقوط خودرو وانت به رودخانه حاشیه جاده قدیم ۷ نفر از شهروندان شامل ۲ کودک ۳ و ۸ ساله، یک مرد و ۴ زن با رده سنی ۳۵ تا ۶۰ سال جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/