واکسیناسیون ۲۵۰۰ راس گاو و گوساله علیه تب برفکی در زرند

در طرح واکسیناسیون تب برفکی در جمعیت دام سنگین شهرستان زرند، ۲۵۰۰ راس گاو و گوساله علیه تب برفکی واکسینه می‌شوند. به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم، سرپرست شبکه دامپزشکی زرند از آغاز طرح واکسیناسیون تب برفکی در جمعیت دام سنگین این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۵۰۰ راس گاو […]

در طرح واکسیناسیون تب برفکی در جمعیت دام سنگین شهرستان زرند، ۲۵۰۰ راس گاو و گوساله علیه تب برفکی واکسینه می‌شوند.

5256

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم، سرپرست شبکه دامپزشکی زرند از آغاز طرح واکسیناسیون تب برفکی در جمعیت دام سنگین این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح ۲۵۰۰ راس گاو و گوساله علیه تب برفکی واکسینه می‌شوند.

 حسن لطفعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زرند، اظهار کرد: فاز نخست واکسیناسیون علیه تب برفکی در سطح گاوداری‌ها و دامداری‌های روستایی از نیمه دوم اردیبهشت ماه در این شهرستان آغاز شده است.

وی افزود: فاز نخست تب برفکی به مدت ۲۰ روز کاری در این شهرستان ادامه دارد.

سرپرست شبکه دامپزشکی زرند تصریح کرد: در این عملیات که با استفاده از توان بخش دولتی و خصوصی انجام می‌شود پیش بینی شده که بیش از ۲۵۰۰ راس گاو و گوساله تحت پوشش واکسیناسیون قرار گیرد.

لطفعلی‌پور خاطرنشان کرد: از دامداران درخواست می‌شود با اکیپ‌های دامپزشکی نهایت همکاری را کرده و تا پایان طرح از جابه‌جایی دام به دامداری‌ها بدون هماهنگی با شبکه خودداری کنند.

انتهای پیام/