فرمانده انتظامی استان کرمان:

خدمت به مردم زرند که فرزندانشان جان خود را در راه امنیت فدا می کنند، بالاترین افتخار است

فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید «رسول حسینی» گفت: خدمت به مردم زرند که فرزندانشان جان خود را در راه امنیت فدا می کنند بالاترین افتخار است.

به گزارش صدای زرند، سردار “عبدالرضا ناظری” فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر مطهر “رسول حسینی” گفت: امروز یک بار دیگر مردم زرند با یکی دیگر از خادمان نظم و امنیت وداع و با دختران نوجوان این شهید عزیز ابراز همدردی کردند.

وی افزود: مقام معظم رهبری سیزده خصوصیت را برای شهدا برشمردند که مجاهدت در راه خلق و فدای جان در راه امنیت و سلامت هموطنان تنها دو خصوصیت شهدای انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: امروز با ارتکاب داعش ستمگر به ترور کودکان خردسال حرم مطهر شاهچراغ تنها خاری و زبونی آنان بر همه برملا شد و خادمان نظم و امنیت میهن و از جمله خانواده و همرزمان شهید “حسینی” عزیز حریف آنان هستند و از فدای جان خود ابایی ندارند.

وی با بیان اینکه شعارهای حمایتی شما مردم عزیز از خادمان نظم و امنیت در این آیین وداع و تشییع شهید انتظامی عزت بخش و افتخارآمیز است گفت: همه این عزیزان در کنار ارتش سپاه و بسیج در راه امنیت هم میهنان جانفشانی می کنند.

سردار ناظری افزود: شهید “رسول حسینی” نیروی پر توان و پر تلاشی بود که توفیق داشت در زمان حیاتش کف پای مادرش را ببوسد و البته که فراجا از چنین نیروهای برخوردار است که در راه امنیت جان خود را فدا می کنند.

وی گفت: همه آن کسانی که به نیروهای امنیتی و انتظامی تعرض می کنند در واقع راه را برای ورود دشمن و شکل گرفتن عملیاتهای تروریستی شاهچراغ هموار می کنند و مورد لعن و نفرین عموم مردم و به ویژه خانواده شهدا هستند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با عنوان این مطلب که بسیاری از کارکنان انتظامی همچون شهید رسول حسینی داوطلبانه عازم مناطق عملیاتی و خطوط مقدم می شوند گفت: شهادت در خط مقدم توفیقی صد چندان نسبت به دیگر عرصه ها می طلبد.

وی افزود: شما مردم عزیز و ولایی زرند امروز اشک را از رخسار دو دختر نوجوان این شهید پاک کردید و نشان دادید قدردان زحمات و خدمات خادمان نظم و امنیت در این خطه صنعتی معدنی و کشاورزی هستید

فرمانده انتظامی استان کرمان در پایان عنوان کرد: فرزندان و خانواده شهدای انتظامی نه تنها در زمان شهادت پدر، بلکه همواره در طول خدمت پدرانشان هم چشم به راه و دل نگران پدران خود هستند که در دل شهر و روستاها و کویر و تمام مرزهایمان آرامش و امنیت مردم میهن خدمت می کنند اما خود آرامش آسایش ندارند.

انتهای پیام/