پیام تسلیت مسئولین زرند و کوهبنان در پی شهادت ستواندوم «رسول حسینی محمد آبادی»

در پی شهادت مدافع وطن شهید سرافراز ستواندوم «رسول حسینی محمد آبادی» که صبح روز گذشته در محل خدمت خود در شهرستان بمپور سیستان و بلوچستان به شهادت رسید، حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند، اسلامی فرمانده انتظامی کوهبنان و شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با صدور پیامی این حادثه جانگداز را تسلیت گفتند.

به گزارش صدای زرند، متن پیام سیدرضا حسینی نژاد فرماندار زرند بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولاتَحسَبَنَ الذیَّنَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللهِ اَمواتا بَل اَحیاء عِندَ رَبِّهِم یُرزِقوُن»

«شهداء این هدیه‌ی الهی را آسان و رایگان بدست نیاوردند، به قیمت مجاهدت بدست آوردند. » (مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

بار دیگر فضای معنوی شهرستان لاله‌خیز زرند با پیکر پاک و مطهر آلاله سرخی از تبار سبز قامتان نیروهای خدوم و جهادی نیروی انتظامی در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه عطرآگین خواهد شد.

خبر عروج ملکوتی مدافع وطن ستواندوم “رسول حسینی محمد آبادی” که در محل خدمت خود در شهرستان بمپور سیستان و بلوچستان به درجه رفیع شهادت و فوز عظیم سعادت نائل آمد، بسیار جانسوز و غم انگیز است.

بدون شک شعاع درخشش، شکوه و عظمت این شهید والامقام برای همیشه ماندگار و راهنمای نسل‌های آینده شهرستان زرند و ایران عزیز خواهد بود.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت مظلومانه و جانسوز ستواندوم رسول حسینی محمد آبادی به محضر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، فرماندهی و کارکنان انتظامی استان کرمان و شهرستان زرند و خصوصاً خانواده معزز این شهید والامقام، بویژه دو دختر عزیزش، از عموم مردم انقلابی و شهیدپرور زرند دعوت بعمل می آید ساعت ۸:۳۰ صبح روز سه شنبه مورخ ۱۷ آبانماره ۱۴۰۱ جهت شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان واقع در خیابان شهید باهنر حضور به هم رسانند.

سیدرضا حسینی نژاد_فرماندار و رئیس شورای تامین شهرستان زرند»

پیام تسلیت فرمانده انتظامی کوهبنان به شرح ذیل است:

«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌ اند مرده مپندار بلکه زنده‌ اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى ‌شوند (آل عمران – آیه ۱۶۹).

شکوه و سربلندی ایران اسلامی مرهون رشادت و فداکاری دلیر مردانی است که با مکتب انسان ساز ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت بدون مزد و منت آموختند و شهادت را پلی در راه رسیدن به معبود دانستند. آنها با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و ثبات و استمرار خط سرخ امام حسین(ع) را با خون خود تضمین کرده و راه شهادت را به ما می آموزند.

مجرمان بدانند این شرارت ها هرگز خللی در عزم راسخ سبز پوشان انتظامی در صیانت از مردم و مبارزه با قانون شکنی وارد نخواهند کرد. آنها بدانند جان برکفان پلیس استان همواره تا آخرین قطره خون حافظ امنیت مردم عزیزمان و ادامه دهنده راه همرزمان شهیدشان خواهند بود.

اینجانب شهادت ستواندوم “رسول حسینی” از ماموران جان برکف پلیس استان سیستان و بلوچستان را به محضر امام عصر(عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مد ظله العالی)، و همرزمان پرتلاش این شهید سرافراز در مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان های “کوهبنان و زرند” و به ویژه خانواده معظم آن شهید والا مقام و بازماندگان مکرمشان تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

سرهنگ سیدرضا اسلامی‌ – فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان»

پیام تسلیت عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان

متن پیام به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت مظلومانه مأمور دلاور نیروی انتظامی ستوان دوم رسول حسینی در درگیری در شهرستان بمپور سیستان و بلوچستان، موجب تأسف و تأثر عمیق اینجانب و مردم شریف شهرستان های زرند و کوهبنان گردید.

این شهید بزرگوار که در راه حفظ نظم، آرامش و امنیت جامعه، مظلومانه جان خود را تقدیم نمود، بی شک از جایگاه والایی در پیشگاه خداوند متعال برخوردار خواهند بود.

اینجانب وقوع این حادثه غمبار را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان و پرسنل غیور نیروی انتظامی استان و شهرستان های زرند و کوهبنان، خانواده های معظم شهدا و بازماندگان مکرم این شهید عزیز نیروی انتظامی و مردم شریف شهرستان های زرند و کوهبنان تبریک و تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای این شهید گرانقدر آمرزش و غفران الهی و برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل مسئلت دارم.

عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی»

پیام تسلیت امام جمعه زرند در پی شهادت مدافع وطن شهید رسول حسینی

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
” مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ ما بَدَّلوا تَبدیلًا “

تاریخ گواه است که خون پاک فرزندان روح الله و سربازان امام خامنه ای عزیز عزم و اراده پولادین انسان‌های مومن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت برای خشکاندن ریشه نامسلمانان تاریخ و اربابان آمریکایی شان را مصمم تر می‌کند و عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت میهن عزیزمان می‌شود.

اینجانب با ادای احترام به ساحت قدسی همه شهدای اسلام، نظام و انقلاب عروج مظلومانه اما پُر افتخار این شهید والامقام را به مردم شهیدپرور شهرستان زرند، به ویژه اهالی محمد آباد شعبجره و خانواده محترم شهید والامقام تسلیت عرض نموده و برای ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان صبر و اجر مسألت دارم.
مهدی شجاعی – امام جمعه شهرستان زرند»

پیام تسلیت احمد ایزدی شهردار یزدانشهر در پی شهادت رسول حسینی

متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم
شهادت اوج منتهای آرمان همه پیامبران و اولیاء خداست و شهدا مهاجران و دلاور مردانی از قبیله نورند که در نبرد با ظلمت به دشت روشنایی هجرت نمودند تا چونان ستاره‌ای در آسمان تیره بدرخشند و هدایتگر همگان به سوی سعادت جاوید باشند.

شهادت در راه خدا اصلی ترین گذرگاه رسیدن به معبودیت است که مجاهدان فی سبیل الله با الهام از مکتب سرخ حسینی عاشقانه و آگاهانه با عبور از این گذرگاه و با نوشیدن شهد شهادت به معبود می رسند و عزت و سربلندی را برای اسلام و ملت اسلامی به جا گذاشته و الگویی برای بیداری جوانان و مجاهدان می باشند.

روح بلند و ملکوتی مدافع وطن سرافراز و گرانقدر شهید «رسول حسینی محمد آبادی »، از قفس تنگ تن جدا شد، بال در بال ملائک گشود، به جوار حریم الهی پر کشید و در کنار همرزمان شهیدش مأوا گرفت،

شهادت ستوان دوم، شهید رسول حسینی را به خانواده‌ گرامیش و اهالی خونگرم روستای محمد آباد دهستان شعبجره وهمچنین مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان زرند تبریک و تسلیت عرض می نمایم. از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده به معراج، همنشینی با سید الشهداء(ع) و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

احمد ایزدی یزدان آبادی – شهردار یزدان شهر»

انتهای پیام/