خبر خوش نماینده زرند: زرند تشنه سیراب خواهد شد؛

به زودی؛ آغاز عملیات انتقال آب خلیج فارس به شهرستان زرند

با تائیدیه نهایی و مصوبه وزارت نیرو، عملیات انتقال آب خلیج فارس به زرند آغاز و زرند تشنه سیرآب خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، “عفت شریعتی” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: از ابتدای دوره خدمت به عنوان نماینده مردم زرند و کوهبنان با رایزنی با وزرا نیرو و شخص دکتر رئیسی، رئیس جمهور محترم و نطق های انجام شده در صحن مجلس در زمینه بحران آب منطقه، امروز خبر خوش مصوبه وزارت نیرو جهت انتقال آب به شهرستان زرند را به اطلاع اینجانب رسید و این اتفاق بزرگ در دستور کار آب منطقه ای استان کرمان قرار گرفت.

وی ادامه داد: به گفته مهندس رشیدی، مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کرمان با مصوبه وزارت نیرو به زودی تیم های ارزیاب و کارشناسان ما جهت اقدامات لازم در راستای ارزیابی و آغاز عملیات انتقال آب خلیج فارس به شهرستان زرند فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

شریعتی افزود: سال‌هاست که شهرستان زرند با مشکل خشکسالی دست و پنجه نرم می کند که این اتفاق بزرگ باعث حل مشکل آب شرب پایدار مردم ولایتمدار شهرستان زرند خواهد بود که این اقدام باعث رفع نگرانی و سختی های به وجود آمده چندین ساله برای مردم خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: رویای بهره مندی از آب پایدار برای منطقه زرند به واقعیت می پیوندد و همه مردم منطقه از این نعمت خدادادی بهره مند خواهند شد.

انتهای پیام/