دوره آموزشی رفتار شناسی حریق به صورت تئوری و عملی برگزار شد

مسعود مومنی فر رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از برگزاری دوره آموزشی دو روزه رفتار شناسی حریق با حضور مهندس بلوردی خبر داد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای شهر زرند، مسعود مومنی فر با اعلام اینکه این دوره آموزشی به صورت تئوری و عملی برگزار شده است گفت: این دوره با هدف آشنایی هرچه بیشتر با عواملی که تاثیر در رفتار حریق و تکنیک هایی که منجر به تغییر رفتار حریق می شود برگزار شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی با اعلام اینکه آتش نشانی یکی از پر خطرترین و حساسترین شغلها می باشد و با کوچکترین اشتباه ممکن است جان خود و حادثه دیدگان به خطر بیفتد گفت:در این دوره آموزشی آتش نشانان با روش های نوین آموزشی در زمان اطفاء حریق و چگونگی فعالیت در مکان های پر دود آشنا خواهند شد.

وی بالا بردن سطح دانش و توان علمی و عملیاتی آتش نشانان را از مهمترین دلایل برگزاری این دوره آموزشی عنوان و تصریح کرد: در این دوره آموزشی تمامی نیروهای آتش نشانی شهرداریهای خانوک، ریحانشهر، یزدانشهر، کوهبنان، کیانشهر، سیریز و شهرداری زرند حضور دارند.

وی ضمن قدردانی از حمایتهای مهندس ضیاءالدینی شهردار زرند گفت: برگزاری دوره های آموزشی علت یابی حریق و فرماندهی عملیات نیز از دیگر برنامه های این سازمان در طی سال جاری می باشد.

انتهای پیام/