افتتاح شورای حل اختلاف زندان زرند

اولین شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان زرند با حضور مسئولین این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش صدای زرند، ابوالفضل فرح بخش رئیس دستگاه قضا شهرستان زرند با اشاره به افتتاح شورای حل اختلاف ویژه زندان در این شهرستان گفت:راه اندازی این شعبه نقطه عطفی باشد در راستای افزایش آمار صلح و سازش علی الخصوص در مورد پرونده هایی با موضوع محکومیت مالی که از اولویت بالایی جهت رسیدگی برخوردار است.

او گفت: ضرورت دارد اعضا شعبه شورای حل اختلاف ویژه زندان نیز با جدیت و دلسوزی لازم بمنظور صلح و سازش بین زندانی و طرفین آن ها و در راستای سیاست های کاهش جمعیت کیفری اقدام موثری را داشته باشند.

عفت شریعتی نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در معیت امام جمعه و اعضا شورای تامین در ادامه از بخش های مختلف زندان بازدید کرد او از پرسنل زندان و مسئولین قضایى که در زمینه آزادى محکومان مالى تلاش کرده اند قدردانى و اظهار امیدواری کرد با همکارى همه مسئولین، مسائل و مشکلات قضایى زندانیان مرتفع گردد.

عفت شریعتی با اشاره به اینکه ساختمان فعلى زندان استاندارد نیست گفت پیگیر ساخت زندان جدیدترین شه ستان با معیارهاى استاندارد هستم.

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرندکه از قسمت های مختلف زندان از جمله برنامه های فرهنگی بازدید کرده بود، با قدردانی از فعالیت های انجام شده مجموعه زندان، اقدامات انجام شده را ستودنی ومطلوب ارزیابی کرد.

او گفت: هیچ انسانی به زندانی شدن کسی راضی نیست و زندان باید آموزشگاه خوبی ها باشد و هر انسانی به هر علتی در زندان بسر می برد با توجه به امکانات و خدماتی که در بخش های مختلف به ویژه فرهنگی در زندان ارائه می شود باید در مسیر های اخلاقی قرار گرفته تا به رشد و هدف خود برسد.

در این بازدید عامری رئیس زندان زرند ضمن تشکر از حضور امام جمعه محترم، نماینده محترم، اعضا محترم شورای تامین این شهرستان، گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زندان زرند را ارئه نمود.

انتهای پیام/