در دیدار ریاست اداره دامپزشکی با نماینده مردم شهرستان زرند مطرح شد

با جذب نیروی متخصص بخش پژوهش و تحقیقات در مجموعه دامپزشکی زرند باید فعال گردد

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان زرند در دیداری که با دکتر عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی داشت گفت: کمبود نیروی انسانی بویژه نیروی متخصص باعث ایجاد چالش در روند انجام امور گردیده است.

به گزارش صدای زرند، دکتر حسن لطفعلی پور تصریح کرد: با توجه به وجود کارخانجات مختلف صنعتی در شهرستان وایجاد آلایندگی مراتع فعال سازی بخش پژوهش و تحقیقات دامپزشکی و بررسی اثر آلاینده ها در فراورده های دامی بسیار مهم و حیاتی می باشد.

رئیس اداره دامپزشکی به وجود برخی افراد دارای تحصیلات دامپزشکی و بومی شهرستان اشاره نمود و از نماینده درخواست کرد:بایستی در سطح ملی و وزارت خانه رایزنی لازم در خصوص اخذ مجوز استخدام نیروهای بومی در شهرستان انجام گیرد.

دکتر عفت شریعتی نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر از خدمات ارزنده دامپزشکی اظهار نمود:بحث سلامت غذایی جامعه در گرو انجام مناسب فعالیت های مجموعه دامپزشکی می باشد.

وی تصریح کرد: هر گونه خلل در انجام به موقع وظایف می تواند خسارات زیادی ببار آورد. دکتر شریعتی ضمن تاکید به اهمیت بهداشت و سلامت جامعه در خصوص پیگیری رفع مشکل نیروی انسانی در دامپزشکی شهرستان از طریق وزارت خانه متبوع قول مساعد داد.

انتهای پیام/