دشمن به همراه عواملش دنبال رخنه فرهنگی است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت‌: دشمن به همراه عوامل خودی به دنبال رخنه فرهنگی هستند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت‌: دشمن به همراه عوامل خودی به دنبال رخنه فرهنگی هستند.

162841_PhotoA

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، حجت‌الاسلام ‌علیرضا عرب‌پور صبح امروز در نشست سیاسی ناحیه مقاومت بسیج زرند اظهار داشت: مکتب شیعه معرفت، عشق، ارزش و اصالت به ما بخشید، زیرا قدرت شیعه ماندگار بوده و این معرفت و شناخت از طریق اهل ‌بیت (ع‌)‌ و قرآن کریم است.

وی افزود: بسیجیان و پاسداران ‌نباید لحظه‌ای‌ از نور ولایت‌ فقیه غفلت کنند، چرا که چراغ ولایت چراغ شاخص سپاه و بسیج است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر همه یک طرف و طرف دیگر بسیج، سپاه و روحانیت اصیل باشد از انقلاب و اسلام ناب محمدی (ص) مراقبت می‌کنند‌.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر فرهنگ در شعار سال عنوان کرد: دشمن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را هدف قرار داده است، باب جهاد فرهنگی باز نمی‌شود، مگر برای رزمندگان و بسیجیانی که عطیه الهی هستند.

عرب‌پور افزود: امروز همه دنیا در مقابل عظمت و عزت انقلاب اسلامی ایستاده‌اند که باید با عزم ملی و مدیریت جهادی به جنگ دشمن رفت.

وی عنوان کرد: امروز این جنگ واجب عینی است و شما بسیجیان اهل درک و معنا و در خاکریز مقاومت هستید و همه ما در عرصه فرهنگ و جهاد وظیفه داریم دفاع کنیم‌، همان‌طور که در دفاع مقدس ایستادگی کردیم‌.

عرب‌پور بیان داشت: کسانی که می‌گویند، کار فرهنگی بر عهده حوزه علمیه است و ما باید دنبال سیر کردن شکم مردم باشیم، کجای کار قرار دارند‌.

وی با اشاره به فعالان فتنه ۸۸ عنوان کرد: عوامل فتنه ۸۸ تمام تلاش خود را به کار بستند تا انقلاب مخملی راه بیندازند، اما زهی خیال باطل، امت شهیدپرور با تمام توان از ارزش‌های دینی و انقلاب محافظت و مراقبت می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: درد جامعه ما درد دین است‌، درد مردم ما درد غیرت است، اما گاهی وقت‌ها عده‌ای مردم را نگران می‌کنند و از یک طرف روح استقلال‌طلبی مردم را نشانه می‌روند که ما بدون آمریکا نمی‌توانیم زندگی کنیم.

وی اظهار داشت: زمانی که دانشجویان لانه جاسوسی را گرفتند و کارتر اعلام کرد رابطه خود را با ایران قطع می‌کنیم، حضرت امام خمینی (ره) قطع رابطه با آمریکا را به فال نیک گرفتند.

عرب‌پور تصریح کرد: حال امروز بحث مذاکره و رابطه با آمریکا مطرح می‌شود و می‌گویند نمی‌توانیم بدون آمریکا زندگی کنیم‌، ملت ما یکپارچه خون داد تا استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی پا برجا باشد و این افکار در بین ملت ایران جایگاهی ندارد.

وی افزود: دشمن به همراه عوامل خودی به دنبال رخنه فرهنگی هستند و در این زمینه می‌توان به اهانت به ضروریات جامعه‌، بی‌توجهی به صله رحم‌، بی‌ارزش کردن نهاد خانواده، ازدواج و خواستگاری، عدم احترام به بزرگترها‌، ترویج لذت‌جویی‌، اباحی‌گری و پوشش‌های نامناسب اشاره کرد.

انتهای پیام/