تاکید بر اقدامات موثر و پیشگیرانه جهت ساماندهی معتادین متجاهر

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، ورود خرده فرهنگ های مختلف در شهرستان سبب بروز مسائل و مشکلات حوزه اجتماعی و اعتیاد دانست و بر ضرورت اقدامات موثر جهت پیشگیری و ساماندهی معتادین متجاهر تاکید نمود.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به ریاست سید رضا حسینی نژاد فرماندار و با حضور دکتر دهقانی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل فرمانداری برگزار گردید.

سید رضا حسینی نژاد در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، ورود خرده فرهنگ های مختلف در شهرستان سبب بروز مسائل و مشکلات حوزه اجتماعی و اعتیاد شده و باید مدیریت شود.

فرماندار زرند با اشاره به آمار بالای تجربه بازگشت مجدد معتادین بازپروری شده به اعتیاد مهمترین عامل آن را بیکاری و فقدان درآمد پایدار و عدم پذیرش خانواده و جامعه دانسته و بر ضرورت توجه ویژه بهزیستی به کارگاه های حرفه آموزی تاکید نمود.

دکتر دهقانی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان نیز با بیان اینکه باید از روش های موجود برای ساماندهی و پیشگیری معتادین دین متجاهر فاصله گرفت بر ضرورت تشکیل تیم های سیار برای درمان بیماران تاکید نمود.

وی مصرف سیگار و قلیان و الکل دروازه ورود برای مصرف سایر مواد مخدر دانست و ادامه داد: نگرش جامعه نسبت به مصرف این مواد باید منفی شود و باید به این سمت حرکت کنیم.

انتهای پیام/