اعتبار میلیاردی برای راه های روستایی زرند

فرماندار زرند از اختصاص بیش از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار جهت بهسازی و تکمیل راه های روستایی شهرستان زرند در سالجاری خبر داد.

به گزارش صدای زرند، جلسه بررسی مسائل و مشکلات بهسازی، تکمیل و آسفالت راه های دسترسی روستایی شهرستان زرند محل فرمانداری برگزار شد.

حسینی نژاد در این جلسه با بیان اینکه توسعه و آبادانی جامعه روستایی نباید مورد غفلت قرار گیرد، ساخت راه های ایمن و آسان دسترسی روستایی را در این خصوص از مولفه های بسیار مهم برشمرد.

فرماندار زرند از تامین اعتبار جهت تکمیل و آسفالت راه های روستایی سرزه به طول ۶ کیلومتر و ده عباس به طول ۴ کیلومتر در بخش مرکزی زرند خبر داد.

او گفت:این پروژه ها تا یکماه آینده به بهره برداری کامل خواهند رسید.

او افزود: پروژه های مذکور از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان، با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان توسط پیمانکار بخش خصوصی و با تامین قیر و نظارت فنی توسط اداره راهداری زرند به بهره برداری می رسند.

حسینی نژاد بیان اینکه مجموعا بیش از ۵۰ کیلومتر راه روستایی در دو بخش مرکزی و یزدان آباد، نیازمند تامین اعتبار جهت بهسازی، تکمیل و آسفالت است، تصریح کرد: در سالجاری در کمیته برنامه ریزی شهرستان، بیش از ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای راه های روستایی شهرستان اختصاص داده شده است.

فرماندار زرند بیان کرد: راه های روستایی مهدی آباد شور و نصرآباد به طول ۳ کیلومتر در بخش مرکزی، با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان پس از تکمیل راه های سرزه و ده عباس، در اولویت تکمیل و آسفالت قرار دارند.

انتهای پیام/