استاندار کرمان در شورای اداری کوهبنان خبر داد

اختصاص ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل جادۀ کوهبنان به زرند

استاندار کرمان با بیان این که محور کوهبنان به زرند با توجه به اهمیت و معدنی بودن آن، یک ضرورت است، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان، مصوبۀ تکمیل این جاده دریافت شده و به زودی پرداخت صورت می گیرد.

به گزارش صدای زرند، محمدمهدی فداکار ۲۳ شهریورماه در شورای اداری شهرستان کوهبنان افزود: ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل محور کوهبنان به زرند اختصاص خواهد یافت.

وی بیان کرد: در مصوبات سفر ریاست جمهوری اعتبارات خوبی برای استان دیده شده که بدون کم و کاستی پرداخت خواهد شد.

استاندار کرمان، مشکل دوم شهرستان کوهبنان را در حوزۀ معدن بیان کرد و گفت: ظرفیت تاریخی در معادن کوهبنان داریم که با زندگی و معیشت مردم گره خورده است، اما به دلایل مختلف از جمله به روز نشدن معادن عقب افتادگی را شاهد هستیم.

وی یادآور شد: اگر می خواهیم از خدمات معادن استفاده کنیم باید از زیان ده بودن خارج شوند. به واسطۀ معادن اشتغال بالایی در منطقه ایجاد می شود.

فداکار از پیگیری برای افزایش خدمات فرهنگی، درمانی به کارگران معادن خبر داد و اظهار کرد: آنچه در توان ما باشد برای معادن و خروج آن ها از وضعیت فعلی پیگیری می کنیم.

استاندار کرمان افزود: در حوزۀ آموزش و پرورش نیز اعتبارات خوبی در سفر ریاست جمهوری مصوب شده که کوهبنان نیز از آن بهره مند می شود.

وی بر پیگیری برای معابر روستایی، سیلبندها و حضور پزشک کشیک متخصص در شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/