ببینید می توانید ۸ حیوان پنهان روی درخت را پیدا کنید!

معمای هوش حیوانات پنهان: خوانندگان عزیز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه آزمون بینایی حیوانات پنهان روی درخت که آزمونی جذاب و اما دشواری است را برای شما آماد کرده است. توهمات نوری تصاویر عمیقا جذاب و متغییر است که ذهن را فریب می دهد. این تصاویر می تواند یک شی، یک نقاشی یا تصویری از یک فرد باشد که آن بخش مغز برای تشخیص اشیا را به چالش می کشد.

به گزارش صدای زرند، توهمات نوری انواع مختلفی دارند. برخی برای بینایی سنجی، برخی برای تمرکز و دقت و برخی دیگر این توهمات نوری بخشی از حوزه روانکاوی هستند.

معمای هوش حیوانات پنهان

مغز یک انسان معمولی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه و از هر زاویه، درک متفاوتی ایجاد کند. یکی از این تصاویر هوشمندانه را نیز می توان در این آزمون مشاهده کرد.

بعضی مدعی اند که اگر بتوانید چهره حیوانات پنهان شده روی درخت را تنها در ۲۵ ثانیه شناسایی کنید، یعنی هوش فوق العاده ای دارید. مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های سخت، به چالش بکشید، باهوش تر می شوید.

ممکن است پیدا کردن حیوانات بسیار دشوار باشد. زیرا آن ها چنان هوشمندانه در میان شاخه های درخت استتار شده اند که تشخیص آن سخت است. به هر حال یک خروس، یک مرغ، سه جوجه و سه خرگوش روی درخت پنهان شده است.

به تصویر نگاه کنید. آیا می توانید ۸ حیوان را تشخیص دهید؟

تصویر بالا که در شبکه های اجتماعی غوغا به پا کرده است معمایی را ارائه می دهد که ذهن شما را به چالش می کشد. در این توهم نوری، تصویر در ابتدا مانند یک درخت ساده به نظر می رسد. اما روی درخت و میان شاخه های آن ۸ حیوان پنهان شده است.

اگر به پازل دقت کنید، متوجه خواهید شد که شکل موجودات از شاخه های درخت تشکیل شده است. و اگر دقیق تر نگاه کنید، خواهید دید که برخی از برگ ها چشمان حیوانات هستند.

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شدید آن ها را در زمان مشخص شده پیدا کنید؟ اگر بله، به شما تبریک می گوییم، هوش شما قابل ستایش است!

سه خرگوش

 

معمای هوش حیوانات پنهان؛ سه جوجه

سه خرگوشمعمای هوش حیوانات پنهان؛ سه جوجه

یک خروس

یک خروس

یک مرغ

یک مرغ

توهمات نوری همیشه بینش جالبی در مورد نحوه عملکرد مغز ما ارائه می دهند. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد. تا چیزی را که وجود ندارد، به صورت بصری درک کند.

خوانندگان عزیز و دوست داشتنی می توانید نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش ثبت دیدگاه ها در پایین صفحه برای ما بنویسید.

انتهای پیام/