در درگیری پلیس با قاچاقچیان؛

مامور نیروی انتظامی در رودبار جنوب به شهادت رسید

فرمانده انتظامی استان کرمان از درگیری شب گذشتۀ ماموران پلیس با سوداگران مرگ در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و گفت: طی این درگیری استواریکم اسماعیل جلالی صدر به درجۀ رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش صدای زرند، سردار عبدالرضا ناظری گفت: شامگاه دوشنبه بیست وچهارم مردادماه ماموران گشت پایگاه عملیاتی شهید فرزان مستقر در روستای پنگ شهرستان رودبار جنوب (مرز استان کرمان و سیستان بلوچستان) هنگام پایش خودروهای عبوری در حوزۀ استحفاظی، به یک دستگاه خودروی تویوتای سفید رنگ با پلاک مخدوش، حامل قاچاقچیان مسلح که قصد خارج شدن از روستا به سمت رودخانۀ چاه علیشاه را داشتند مشکوک شدند و دستور ایست صادر کردند.

وی افزود: ماموران با اعلام هشدار و رعایت اصول ایمنی قصد متوقف کردن خودروی حامل مواد را داشتند که قاچاقچیان مسلح به سمت ماموران انتظامی تیراندازی کردند و منجر به مجروح شدن استوار یکم اسماعیل جلالی صدر شدند که با توجه به شدت جراحت، اقدامات درمانی موثر واقع نشد و این مامور فداکار پلیس به درجۀ رفیع شهادت نائل آمد.

فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید گرانقدر به پیشگاه مقدس حضرت ولیعصر (عج) و خانوادۀ داغدارش بیان کرد: زمان و مکان تشییع پیکر مطهر این شهید عزیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/