فرهنگیان باید اتاق فکر منطقه را تشکیل دهید

همایش ۲ هزار نفری فرهنگیان شهرستان زرند با حضور مدیرعامل صندق ذخیره فرهنگیان کشور برگزار شد.

همایش ۲ هزار نفری فرهنگیان شهرستان زرند با حضور مدیرعامل صندق ذخیره فرهنگیان کشور برگزار شد.

139211271001308672136814

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس ، ظهر امروز و در آستانه فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مطهری و آغاز هفته معلم، همایش ۲ هزار نفری فرهنگیان شهرستان زرند با حضور مدیرعامل صندق ذخیره فرهنگیان کشور برگزار شد.

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند در این آیین با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و تبریک فرا رسیدن هفته معلم گفت: امروز نقش معلمان و فرهنگیان در شکل‌گیری شخصیت دانش‌آموزان بسیار تاثیرگذار است.

وی خطاب به فرهنگیان اظهار داشت: شما فرهنگیان باید اتاق فکر منطقه را تشکیل دهید و در راستای برطرف کردن مشکلات فرهنگی جامعه و منطقه تلاش و با بررسی واقع‌بینانه مشکلات فرهنگی منطقه به دنبال راهکارهای عملی باشید.

فرماندار زرند رسالت امروز فرهنگیان را رسالتی ارزشمند دانست و بیان کرد: نقش فرهنگیان در راستای رشد و آگاهی جامعه بسیار برجسته است و جایگاه معلمان جایگاهی بسیار مقدس بوده و باید قدردان این موقعیت و جایگاه ارزشمند خود باشند و این جایگاه ارزشمند را در همه عرصه‌ها حفظ کنند.

خنجری با اشاره به اینکه کارخانه واگن‌سازی شهرستان زرند در سه فاز تعریف و تنها یک فاز آن راه‌اندازی شده است از مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان کشور خواست در زمینه راه‌اندازی فازهای دوم و سوم این کارخانه چاره‌اندیشی کنند تا زمینه اشتغال فرزندان ۲ هزار نفر از فرهنگیان این شهرستان فراهم شود.

به گزارش صدای زرند در این همایش از تلاش‌های ارزنده ۳۸ معلم نمونه منطقه‌ای و سه معلم نمونه استانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/