شهردار زرند در مراسم تجلیل از خبرنگاران :

شما به عنوان چشم بیدار و هوشیار جامعه رسالتی بسیار بزرگ بر عهده دارید

طی مراسمی که به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار با حضور مهندس علی ضیاءالدینی شهردار زرند، حاج عباس ایرانمنش رئیس و اعضای شورای شهر،خبرنگاران شهرستان درمحل شهرداری برگزار شد، با اهدای لوح تقدیر از خبرنگاران و فعالان رسانه این شهرستان تجلیل شد.

به گزارش صدای زرند، شهردار زرند در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام محرم و یادو خاطره شهید محمود صارمی ،به نقش خبرنگاران در جامعه امروزی اشاره وگفت:خبرنگاران به عنوان بازوان توانمندمدیریت شهری می باشند و می توانندباراهنمای،انتشار صحیح اخبارواطلاعات کمک حال مسئولین شهر وشهرستان باشند.

ضیاءالدینی تحلیل های سازنده و رساندن اخبار به گوش مردم و برجسته کردن اخبار توسط خبرنگاران ،را مهم ارزیابی کرد و افزود: شهر پویا و سرزنده به کمک خبرنگاران ساخته خواهد شد

شهردار زرند ضمن قدردانی از رسانه هایی که همراه و همیار مجموعه شهرداری می باشند گفت:خبری که از سوی یک رسانه و خبرنگار منتشر می شود تاثیرگذاری و بار مثبت بیشتری در جامعه خواهد داشت .

منتخب شورای شهر زرند ارائه اطلاعات واخبار سازنده ومفید،امانتداربودن نسبت به مردم در دستیابی به اطلاعات،صداقت و واقع بینی ،رعایت عدالت و انصاف و بدون وابسته بودن ،انتشار اخبارکلی برای همه نه یک طیف خاص و انجام وظیفه اجتماعی را از مهمترین اخلاق حرفه ای خبرنگاران دانست و تصریح کرد:شمابه عنوان چشم بیدار و هوشیار جامعه در دستیابی به حقایق و واقعیت ها ، رسالتی بسیار بزرگ بر عهده دارید.

وی خواستار کمک رسانه ها به مباحث فرهنگی و هنری شهرشدواظهار امیدواری کردباهمکاری همه اصحاب رسانه بتوانیم خدمات موثری را برای شهروندان ارائه نمائیم .

حاج عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند نیز در این مراسم با اعلام اینکه تقارن روز خبرنگار با عاشورای حسینی می تواند نقطه خوبی برای فعالیتهای شما باشد گفت:رسالت پیام رسانی حضرت زینب کبری (س) در روز عاشورا و پرداختن به اهداف والای قیام کربلا توانست امروز این قیام را بعد از ۱۴۰۰ سال زنده نگه دارد .

ایرانمنش خبرنگاران را افرادی صادق ،پاک و با قلمهای توانادانست که می تواند موجب روشنگری پیشرفت و بالندگی یک شهر شود و اظهار داشت: شما شایسته ارزشمندترین تکریم و قدر شناسی ها می باشدچراکه، همواره از شأن و منزلت بالایی در نزد شهروندان برخوردار می باشید .

رئیس شورای شهردرادامه افزود:یک خبرنگارفارغ ازدیدگاه های تخصصی وحرفه ای درحوزه کاری خود زمانی موفق و پیروز است که در مسیر شعائر الهی و راستگویی وامانت داری قدم بردارد.

وی ازخبرنگاران خواست مشکلات وکمبودهای شهررامنعکس نمایندواظهارداشت:با آغوش باز از طرح ها و ایدهای خبرنگاران استقبال می کنیم واین نوید را می دهیم هر زمانی که خبرنگاران در شورا حضور یابند درب این نهاد بر روی آنها باز باشد.

شایان ذکر است در ادامه حاج مهدی برهانی ،دکتر نکویی ،خانم زمانی اعضای شورای شهر و خبرنگاران حاضر در این نشست به ارائه نظرات و دیدگاههای خود پرداختند .

همچنین در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر از خبرنگاران شهرستان تجلیل شد .

photo 2022 08 11 10 48 10 photo 2022 08 11 10 48 10 2 photo 2022 08 11 10 48 13 photo 2022 08 11 10 48 11 photo 2022 08 11 10 48 11 3 photo 2022 08 11 10 48 17 photo 2022 08 11 10 48 16

انتهای پیام/