سطح هشدار جدی و قرمز برای شهرستان زرند؛

اطلاعیه چهارم و مهم ستاد بحران زرند در پی احتمال سیلاب در مسیل‌ها

با توجه به حاکم شدن جریانات موسون جوی در شهرستان زرند، امروز شرایط به گونه ای در وضعیت قرمز ایجاد شده که وقوع ناپایداری های جوی بصورت رگبار شدید و رعد و برق همراه با وزش تندبادهای لحظه ای در بیشتر مناطق مهیاست.

به گزارش صدای زرند، ستاد مدیریت بحران شهرستان زرند طی اطلاعیه ای اعلام کرد: «با توجه به هشدار روز پنج شنبه ۶ مرداد ماه جاری و حاکم شدن جریانات موسون جوی در شهرستان زرند، امروز شرایط به گونه ای در وضعیت قرمز برای مناطق از شرق من جمله باب تنگل قدمگاه، شعبجره، سربنان، گتکوییه، داهوئیه، سرباغ شاههرمز، آپنگوییه و مناطقی همچون سرتخت، حصن، جرجافک و چاهکین در غرب و مناطقی از بخش یزدان آباد همچون سیریز، محمدآباد شعبجره، فتح آباد یزدان آباد، چاهغلمعلی و سنگ سیریز در مناطق شمالی، شرایطی ایجاد شده که وقوع ناپایداری های جوی بصورت رگبار شدید و رعد و برق همراه با وزش تندبادهای لحظه ای در بیشتر مناطق مهیاست.

این شرایط تا پایان وقت امشب در منطقه حاکم است.

طی این مدت آبگرفتگی معابر عمومی، طغیان شدید رودخانه های فصلی و سیلابی شدن مسیل ها در این مناطق محتمل می باشد.

باتوجه به تعطیلات آخر هفته و توصیه های قبلی، موکدا به تمامی همشهریان عزیز زرندی ملتمسانه تقاضا داریم از رفتن به این مناطق ذکر شده جدا خوداری کرده تا شاهد پیامدهای ناگواری نباشیم.

ضروری است تمام همشهریان پا به پای اعضا و مسئولین ستاد مدیریت بحران شهرستان که برای کمک و اهتمام جهت جلوگیری از بروز خسارت‌های بیشتر، شبانه روزی تلاش می کنند همکاری نمایند و با در خانه ماندن کمک بزرگی به خدمتگزاران خود داشته باشند.

هشدار جدی است پس خودسرانه عمل نکنید و به پیام ها و توصیه های ستاد مدیریت بحران شهرستان که در رسانه ها و شبکه های مجازی با منبع موثق و معتبر اعلام می شود. توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/