نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس:

لزوم پیگیری جهت جبران خسارت زیان دیدگان و کاهش تألمات روحی آنان در پی سیل اخیر زرند

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی خواستار پیگیری های لازم برای جبران خسارت زیان‌دیدگان و کاهش تألمات روحی آنان انجام گیرد.

به گزارش صدای زرند، “عفت شریعتی” نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری مشکلات مردم آسیب دیده در اثر سیلاب روزهای اخیر در زرند شد.

شریعتی طی انتشار پیامی بیان کرد: سیلاب به وجود آمده عصر دیروز که منجر به خسارات زیادی به مردم عزیز شهرستان زرند در بخش های کشاورزی و دامپروری و منازل مسکونی آنها شد بسیار سنگین است و جبران این خسارات نیازمند همراهی همه مدیران شهرستان، استان و کشور است.

همچنین در این پیام آمده است: جا دارد از تلاش فرماندار جهادی زرند و نیروهای امدادی، هلال احمر، کادر درمان،شهردار زرند و شهرداری های مناطق آسیب دیده،بسیج، نیروهای مردمی، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی و زحمتکشان اداره های راهداری و جهاد کشاورزی که در مدت بحران به وجود آمده به صورت شبانه‌روزی، مشغول امدادرسانی هستند، سپاس و قدردانی ویژه به عمل آورم.

در این پیام بیان شده است: لازم است، پیگیری های لازم برای جبران خسارت زیاندیدگان و کاهش تألمات روحی آنان انجام گیرد و تمامی دستگاه های اجرایی مثل همیشه تا پایان بحران جهت امداد رسانی به مردم شهرستان های زرند و کوهبنان اقدامات پیشگیرانه در مقابله با آسیب های احتمالی جانی و مالی مردم عزیز و زحمت کش شهرستان های زرند و کوهبنان انجام دهند.

انتهای پیام/