کارگاه آموزشی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در زرند برگزار شد

کارگاه آموزشی ویژه مدیران و مسئولان ایمنی و بهداشت حرفه‌ای شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان برگزار شد.

کارگاه آموزشی ویژه مدیران و مسئولان ایمنی و بهداشت حرفه‌ای شهرستان‌های زرند، راور و کوهبنان برگزار شد.

هفته سلامتبه گزارش صدای زرند به نقل از فارس، به مناسبت ‌هشتم اردیبهشت‌ماه روز «ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در برابر عوامل شیمیایی در محیط کار» پیش از ظهر امروز کارگاه آموزشی ویژه مدیران و مسئولان ایمنی و بهداشت حرفه‌ای شهرستان‌های راور‌، کوهبنان و زرند ‌در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان زرند برگزار شد.
در این همایش آموزش‌های لازم در زمینه‌های شناسایی‌، ارزشیابی ‌و کنترل عوامل زیان‌آور محیط کار به ویژه عوامل شیمیایی و بیماری‌های ناشی از کار برای حفظ و صیانت از محیط کار به شرکت کننده‌ها ارائه شد.
ماشاالله عرب‌پور معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان زرند در این همایش اظهار کرد: دغدغه اصلی آگاهی و افزایش سطح معلومات مدیران صنایع در این حوزه است تا با این دانش و آگاهی کارشناسان بهداشت حرفه‌ای محیط کار را ملزم به رعایت موارد ایمنی و پیشگیری از حوادث و بیماری‌های ناشی از کار برای کارگران صنایع و واحدهای تولیدی کنند.

وی گفت: کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای شهرستان زرند به طور منظم ماهانه از کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی و معادن بازدید و در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

انتهای پیام/