کشاورزان زرند با مصوبه دولت موافقت نکردند

هیأت دولت مصوبه‌ای تصویب کرده که براساس آن کشاورزانی که از برق چاه‌های کشاورزی در اوج مصرف برق یعنی 12 ظهر تا 5 بعدازظهر استفاده نکنند، کلاً از پرداخت پول برق معاف خواهند بود.

هیأت دولت مصوبه‌ای تصویب کرده که براساس آن کشاورزانی که از برق چاه‌های کشاورزی در اوج مصرف برق یعنی ۱۲ ظهر تا ۵ بعدازظهر استفاده نکنند، کلاً از پرداخت پول برق معاف خواهند بود.

مدیر اداره برق زرند در گفتگویی با صدای زرند گفت: کشاورزان زرند با این مصوبه مخالفت کرده‌اند و طی یک تفاهم نامه که بین خانه کشاورز زرند و این اداره امضاء شده پیشنهاد داده‌اند تا ۷ روز مداوم برق پمپ‌های آب قطع شود و در عوض ۲۱روز به صورت ۲۴ساعته بتوانند از برق شبکه استفاده کنند.

مهندس هادی اسدی افزود:این تفاهم نامه هر چند با مصوبه‌ی هیئت دولت مغایرت دارد ولی در صورت تصویب در هیات مدیره توانیر که با حضور وزیر نیرو برگزار می‌شود می‌تواند جایگزین مصوبه اخیر هیات دولت شود.

وی خاطرنشان کرد،در صورت موصوب نشدن این تفاهم نامه در هیات مدیره شرکت توانیر،قطع برق در شهرستان زرند قطعی خواهد بود و مجبوریم محله به محله در طول شبانه روز حداقل ۲ساعت قطعی برق اعمال کنیم.

این در حالیست که به گفته روابط عمومی اداره کل برق استان کشاورزان رفسنجان،شهربابک،سیرجان،انار و…با این مصوبه موافقت کرده‌اند.

انتهای پیام/