حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری زرند در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زرند

مسائل و مشکلات شهر زرند با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری زرند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زرند مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مسائل و مشکلات شهر زرند با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری زرند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر زرند مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، خانم شریعتی در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شورای شهر و شهردار ، اظهار داشت : با انتخاب شایسته شورای شهر و آمدن مهندس ضیاءالدینی ، تحول بسیار خوبی در شهر صورت گرفته است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکهخ خشکسالی های مداوم باعث شده است که ذخایر زیرزمینی منطقه به حداقل برسد و باید برای حل این مشکل بزرگ تدابیری اندیشیده شود اظهار داشت: انتقال آب به زرند اساسی ترین راه حل برای برطرف کردن این مشکل می باشد.

وی ادامه داد : با وزرای مختلف کشور پیگیری های لازم برای رفع این مشکل انجام و نظر موافق وزرای کشور جلب شده است. اما انتقال آب خلیج فارس هم اعتبار قابل توجهی لازم دارد و هم زمان بر است.

شریعتی ادامه داد: برای کوتاه مدت و رفع معضل بی آبی که هم اکنون شاهد هستیم ، مجموعه آب و فاضلاب شهرستان اقدامات قابل توجهی را انجام داده است و مشکلات به زودی کمتر خواهند شد .

وی با بیان اینکه نقش فولاد در حل مشکلات منطقه چیست ، گفت: چرا کارخانجات در شهرهای دیگر در خصوص حل مسائل و مشکلات شهری احساس مسئولیت دارند اما این احساس مسئولیت در کارخانه فولاد زرند دیده نمی شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سهم مجموعه فولاد در آبادانی منطقه باید مشخص شود افزود: باید نشستی با مسئولین فولاد داشته باشیم و مصوبات جلسه به شورای تامین ، قوه قضاییه و کمیسیون های تاثیرگذار مجلس راه پیدا کند و یک تعیین تکلیف قطعی حاصل شود .

سرپرست فرمانداری زرند نیز ضمن تاکید بر جایگاه بسیار مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت شهروندان گفت: از مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم و خدمت رسانی مناسب، تعامل، همکاری، توجه به قانون و برنامه ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری است که مهمترین ارزیابی آن از تاثیر اقدامات انجام گرفته بر زندگی شهری در هر دوره ای از شورا، پس از اتمام مسئولیت و توسط مردم انجام می شود.

وی با ابراز خرسندی از ظرفیت مدیریتی بسیار خوب شهرستان ، ارتباط نماینده شهرستان با رئیس جمهور را ظرفیتی بسیار خوب و مهم دانست .

حسینی نژاد در خصوص مشکلات شهرستان اظهار داشت : متاسفانه در شهرستان زرند قبل از احداث کارخانجات ، بستر و زیرساخت مناسب برای این امر مهم دیده نشده است .

نماینده عالی دولت در شهرستان با تاکید بر اینکه بحران آب جدی است و همشهریان باید در مصرف آب صرفه جویی کنند از پیگیری های لازم با وزیر کشور در خصوص رفع مشکل آب خبر داد و ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی شائبه آقای جمالی زاده مدیرعامل آب و فاضلاب زرند ، زیرساخت های نامناسب در این شهر را عامل اصلی مشکلات دانست و گفت : تمام سعیمان بر این است که مشکلات آب را به حداقل برسانیم .

او در خصوص رفع نواقص پزشکی و بهداشتی شهرستان گفت : پیگیر برگزاری جلسه‌ای با وزیر بهداشت خواهیم بود و در خصوص تاسیس دانشکده علوم پزشکی ، تخصیص یک فروند هلیکوپتر و اورژانس هوایی و راه اندازی مرکز توانبخشی خواهیم بود.

حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری زرند در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زرند0 حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری زرند در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زرند1 حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی و سرپرست فرمانداری زرند در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زرند2

انتهای پیام/