جذب سه بازیکن جدید و تمدید دروازه بان تیم فولاد زرند

باشگاه فولاد زرند ایرانیان با سه بازیکن جدید قرارداد امضا کرد و با دروازه بان امید و بزرگسالان فصل پیش خود تمدید کرد.

باشگاه فولاد زرند ایرانیان با سه بازیکن جدید قرارداد امضا کرد و با دروازه بان امید و بزرگسالان فصل پیش خود تمدید کرد.

به گزارش صدای زرند، هاشم شیرعلی، رضارمضانی و امیر مرادی سه بازیکنی هستند که با فولاد زرند ایرانیان قرارداد خود را به امضا رساندند.

هاشم شیرعلی که سابقه آقای گلی در لیگ یک را با نفت امیدیه دارد و بازیکن فصل گذشته ملی حفاری اهواز در لیگ برتر بود پس از مذاکراتی با مدیر عامل باشگاه به جمع فولادی‌ها پیوست.

همچنین رضا رمضانی بازیکن جوان و خوش تکنیک ارومیه ای قرار داد خود را با فولاد زرند ایرانیان به امضا رساند تا این فصل را در کنار فولادی‌ها توپ بزند.

امیر مرادی ملی پوش هجده ساله ارومیه ای که با تیم ملی زیر ۱۹ سال در مسابقات آسیایی مرکزی قرقیزستان قهرمان شده بود دیگر بازیکنی است که به جمع فولاد مردان زرندی پیوست.

واما امیر حسین رضایی دروازه بان جوان و جویای نام بومی فولادی ها که فصل قبل به همراه تیم امید فولاد زرند ایرانیان به لیگ برتر کشور صعود کردند و دروازه بان سوم تیم بزرگسالان فولاد زرند ایرانیان، قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

جذب سه بازیکن جدید و تمدید دروازه بان تیم فولاد زرند جذب سه بازیکن جدید و تمدید دروازه بان تیم فولاد زرند0 جذب سه بازیکن جدید و تمدید دروازه بان تیم فولاد زرند1 جذب سه بازیکن جدید و تمدید دروازه بان تیم فولاد زرند2

انتهای پیام/