پایگاه اطلاع رسانی یا آلبوم اینترنتی شورای شهر زرند؟!

شاید قصد دارید با ارائه برخی عکس ها از جلسات و ملاقات های خود تنها بگویید ما هستیم و و داریم کار می کنیم و با ارائه ندادن اطلاعات بیشتر از تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات می خواهید کسی از تصمیمات شورای شهر با خبر نشود تا مبادا برای شما تعهدی برای اجرایی کردن و پی گیری آن به وجود آید. آری؟!

از مردم برای مردم.

تعهد، تجربه، تخصص

من تنها برای همشهریان آمده ام.

مردی از جنس مردم.

عبادت جزء خدمت به خلق نیست.

استقامت در کار – سلامت گفتار.

آمده ام تا بسازم تو را این شهر من.

دوباره خواهم ساخت دیارم را.

شهر من شادی را در رگ های تو جاری خواهم کرد.

صدای زرند: اینها تنها بخش کوچکی از شعارهای تبلیغاتی برخی از کاندیداها جهت عرضه خود به عنوان یک خدمتگزار به مردم می ­باشد.

اما بعد از هزینه کردن های بسیار و انتخاب شدن به عنوان یک خدمتگزار، چه اتفاقی برای این شعارها می­ اُفتد. شعار وقتی در حد شعار بماند تنها شعار است و ارزشی ندارد! قصد داشتم در این مطلب چیزهای زیادی در مورد کم کاری های شورای شهر زرند بنویسم ولی با در نظر گرفتن برخی مسائل، فعلاً (… فعلاً) از آن منصرف می شوم و تنها این چند خط زیر را برای راضی نگه داشتن خودم در این مطلب می نگارم. باشد که دیده شود، بلکه پسندیده شود!!!

………………………………………………………………..

با سلام و عرض ادب و احترام خدمت اعضاء محترم شورای اسلامی شهر زرند،

باور کنید اکنون دیگر زمستان به پایان رسیده و خرس ها هم از خواب ناز زمستانی بیدار شده اند.

باور کنید اینکه شما شعر یار دبستانی را از حفظ بلد باشید و یا آن را برای برخی مسائل تبلیغاتی روی وبلاگ خود بگذارید خدمت به خلق نیست و چیزی از مشکلات مردم را حل نخواهد کرد. مشکلات مردم را باید با دیدی بازتر حل کرد.

اینکه تنها هر چند وقت یک بار جلساتی بگذارید و چندتا عکس از این جلسات، آن هم بدون هیچگونه اطلاعاتی را روی پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر زرند بگذارید کار چندان پسندیده ای نیست. شاید برخی از شهروندان دوست داشته باشند از روند کاری شما اطلاعاتی داشته باشند. به نظر شما آیا کسی می تواند تنها با دیدن چند عکس از روند کاری و فعالیت شما اطلاعاتی کسب کند؟

(در صورتی که تنها قصد گذاشتن عکس را روی این پایگاه اینترنتی دارید پس نام آن را بگذارید آلبوم اینترنتی شورای اسلامی شهر زرند. یعنی واقعاً شما کسی را ندارید که برخی تصمیمات شورای شهر را روی این پایگاه اینترنتی قرار دهد؟ بخدا خسته شدیم از بس عکس های شما رو دیدیم. آخه توی تبلیغات انتخاباتی کم عکس های فتوشاپ شده ی شما رو دیده ایم که باز باید در پایگاه اینترنتی هم تنها عکس های شما را ببینیم؟)

شاید هم قصد دارید با ارائه برخی عکس ها از جلسات و ملاقات های خود تنها بگویید ما هستیم و و داریم کار می کنیم و با ارائه ندادن اطلاعات بیشتر از تصمیمات اتخاذ شده در این جلسات می خواهید کسی از تصمیمات شورای شهر با خبر نشود تا مبادا برای شما تعهدی برای اجرایی کردن و پی گیری آن به وجود آورد. آری؟!

شاید هم مردم را برای دانستن مسائل و مشکلات شهر و اطلاع از تصمیماتی که شورای شهر میگیرد محرم نمی دانید!

البته لازم بود قبلش هم اینو بگم که یا تعداد جلساتی که برای حل مشکلات شهر می گذارید بسیار تا بسیار کم است یا عکس همه ی جلسات شوراء شهر رو روی آلبوم اینترنتی شورای شهر زرند نمی گذارید (البته امیدوارم دومی درست باشد!!).

با یک بررسی کلی در عکس های ارائه شده در آلبوم اینترنتی شورای اسلامی شهر زرند به راحتی می توان متوجه شد که برخی از همین اعضاء محترم شورا که در زمان تبلیغات انتخاباتی دایه وار معتقد بودند که من زرند را آباد خواهم کرد اکنون در بسیاری از جلسات حضور ندارد و در برخی از این جلسات هم تنها با گوشی خود مشغول کارهایی هستند که ما نمی دانیم چه میکنه این عضو محترم شورا!!!

باور داشته باشید برای خدمت به خلق تنها سواد داشتن کافی نیست… دلسوز که باشید ما را کافی است.

IMG_0417 IMG_0421 IMG_0423

…………………………….

جواد زمانی بابگهری

مدیر مسئول پایگاه خبری صدای زرند

…………………………….