اطلاعیه پلیس درباره ماه رمضان؛

اماکن پذیرایی یک ساعت قبل از اذان مغرب مجاز به فعالیت هستند / شهروندان از تظاهر به روزه‌خواری خودداری کنند

فرماندهی انتظامی استان کرمان طی اطلاعیه‌ای بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

فرماندهی انتظامی استان کرمان طی اطلاعیه‌ای بر توجه عموم مردم به ویژه صاحبان و متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی در جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

به گزارش صدای زرند، در این اطلاعیه آمده است: مراکز پذیرایی «دارای مجوز ویژۀ رمضان» با پوشاندن شیشه‌های ویترین و درب واحد صنفی (به نحوی که از بیرون قابل رویت نباشد) مجاز به ارائه‌ی خدمات به مسافران هستند و سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه رمضان می‌توانند از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) فعالیت خود را آغاز کنند.

پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک ماه مبارک رمضان؛ ماه تزکیه و خودسازی و با آرزوی سلامتی برای هموطنان عزیز، بر توجه عموم مردم به ویژه متصدیان واحدهای صنفی و اماکن عمومی به رعایت و اجرای برخی موارد در جهت حفظ حرمت این ماه گرانقدر تاکید کرد.

در اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان کرمان آمده است: شهروندان گرامی، در جهت تقویت خویشتن‌داری و گسترش ارزش‌های اخلاقی و رعایت حرمت این ماه عزیز از هرگونه تظاهر به روزه خواری و سرو غذای سرد یا گرم در پارک‌ها، تفرجگاه‌ها، معابر عمومی و … اکیداً خودداری کنند.

در ادامه‌ی این اطلاعیه آمده است: در صورت صدور مجوز ویژه فعالیت برای مراکز اقامتی و پذیرایی بین‌راهی، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و بیمارستان‌ها می‌توانند به منظور ارائه‌ی خدمات به مسافران و افرادی که دارای عذر شرعی می‌باشند، با رعایت موازین شرعی و حفظ شئون اسلامی، ضمن پوشش مناسب این مکان‌ها به گونه‌ای که در ملاء عام تظاهر به روزه‌خواری نشود، فعالیت داشته باشند.

این اطلاعیه می‌افزاید: مراکز اقامتی دارای رستوران در ایام ماه مبارک رمضان صرفاً مجاز به ارائه‌ی خدمات به مسافران پذیرش‌شده هستند.

در پایان این اطلاعیه از سوی فرماندهی انتظامی استان کرمان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از همکاری مردم شریف استان قدردانی و بر رعایت شئون اسلامی و پرهیز از پوشش نامتعارف در اماکن عمومی تاکید و از همه‌ی شهروندان خواسته شده در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف، مراتب را به پلیس اطلاع دهند تا اقدام لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/