یدالله عرب‌نژاد شهردار زرند شد

طی حکمی از سوی استاندار کرمان و با پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر زرند، یدالله عرب‌نژاد به عنوان شهردار جدید این شهر منصوب شد.

تودیع و معارفه شهرداری زرند

طی حکمی از سوی استاندار کرمان و با پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر زرند، یدالله عرب‌نژاد به عنوان شهردار جدید این شهر منصوب شد.

به گزارش صدای زرند به نقل از تسنیم، ظهر امروز در مراسمی با حضور امام جمعه، نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس، حبیب‌الله خنجری فرماندار و شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای زرند، شهردار جدید زرند رسما معرفی و مشغول به کار شد.

حجت‌الاسلام رضا کرمی‌پور امام جمعه زرند در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات مسئولان گفت: باید از منابع و امکانات موجود این شهرستان استفاده بهینه شود و مردم هم باید در پرداخت عوارض به‌موقع شهرداری را در ارائه خدمات یاری کنند.

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند هم در خدمت صادقانه به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: شهرداری و همه مسئولان باید برای رفع مشکلات مردم و استفاده از منابع و امکانات موجود شهرستان تلاش کنند.

وی ابراز امیدواری کرد با حضور شهردار جدید تحول عظیمی در سطح شهر حاصل شود و رضایت‌مندی شهروندان به وجود آید.

یدالله عرب‌نژاد شهردار جدید زرند نیز ضمن تقدیر از همه مسئولان بیان کرد: امیدوارم با همکاری مردم و مسئولان گام‌های ارزشمندی در توسعه شهر برداشته شود.

در پایان این مراسم از خدمات مجید عسکری شهردار سابق شهر زرند و حسین ایزدی سرپرست شهرداری زرند تقدیر شد.

به گزارش صدای زرند ،یدالله عربنژاد دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اجرائی است، شهردار شهر خانوک ،مدیر عامل سازمان اتوبوس رانی شهرداری کرمان ،جانشین معاونت حمل و نقل شهرداری کرمان و همچنین مدیر عامل سازمان آمار و فن آوری شهرداری کرمان  از جمله سوابق شهردار جدید شهر زرندمحسوب می شود.

انتهای پیام/