با حضور مسئولان محلی شهرستان زرند:

مجهزترین و بروزترین دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی در کلینیک فرهنگیان شهرستان زرند آغاز به کار کرد

با حضور امام جمعه شهر زرند، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسدولان محلی این شهرستان، مجهزترین و به روزترین دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی در کلینیک فرهنگیان شهرستان زرند آغاز به کار کرد.

با حضور امام جمعه شهر زرند، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسدولان محلی این شهرستان، مجهزترین و به روزترین دستگاه سونوگرافی و رادیولوژی در کلینیک فرهنگیان شهرستان زرند آغاز به کار کرد.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند، درحاشیه این مراسم، حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان ضمن تقدیر ازدست اندرکاران راه انازی این مرکز گفت: مرکز رادیولوژی و سونوگرافی کلینیک فرهنگیان توسط بخش خصوصی با هزینه ای بالغ بر۵۰ میلیارد ریال آغاز به کارکرد که با راه اندازی این مرکز فرهنگیان، دانش‌آموزان و مردم این شهرستان از تمامی خدمات درمانی، تشخیصی و پارا کلنیکی به صورت کامل برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه کلینیک فرهنگیان شهرستان زرند امروز از لحاظ کیفیت خدمات و تجهیزات جزء کلینیک های برتر در استان است، افزود : با بهره‌برداری ازمرکز رادیولوژی و سنوگرافی فرهنگیان این شهرستان دراین زمینه از مراجعه به کلینیک‌های استان بی‌نیاز می‌شوند.

کاظمی با بیان اینکه جامعه فرهنگی، دانش‌آموزان و تمام اقشار مختلف شهرستان زرند از مزایای این طرح می‌توانند برخوردار ‌شوند، تصریح کرد: دستگاه سونوگرافی، دستگاه رادیولوژی، پانورکس به همراه سفالومتری، رادیوگرافی دندان و…از جمله تجهیزاتی است که در کلینیک فرهنگیان با مشارکت بخش خصوصی خریداری و نصب شده است.

درادامه بتول کارگر رئیس کلینیک فرهنگیان شهرستان زرند نیزبا اشاره به فعالیت ۹ پزشک متخصص وعمومی در این کلینیک ، گفت: انجام کلیه گرافی های تخصصی و رنگی با بهترین کیفیت و جدیدترین دستگاه های رادیولوژی روز دنیا، انجام کلیه سونوگرافی های عمومی و تخصصی اطفال و بزرگسالان، انجام کلیه سونوگرافی های عمومی و تخصصی دوران بارداری

انجام عکس های دندانی با بالاترین کیفیت، ارتوپد، پزشک عمومی، دندانپزشکی ، ارولوژی، اعصاب و روان وزنان و زایمان گامی موثر برای خدمت رسانی به همشهریان و فرهنگیان شهرستان زرند برداشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: ساعت کاری کلینیک فرهنگیان شهرستان زرند همه روزه صبح ها ۸ تا ۱۳ و عصر ها ۱۵تا ۲۰ آماده ارائه خدمات پزشکی به فرهنگیان ، دانش آموزان وسایر اقشار مختلف مردم این شهرستان بارزرو نوبت قبلی با شماره تماس ۰۳۴۳۳۴۲۵۰۰۹ می باشد.

انتهای پیام/