حسین کاظمی:

کمک ۴۵۰ میلیون تومانی شرکت فولاد زرند ایرانیان به دانش آموزان نیازمند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در دوازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش که با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر اعضاء در سالن شهید سلیمانی این مدیریت برگزار شده بود ، از کمک 450 میلیون تومانی شرکت فولاد زرند ایرانیان به دانش آموزان نیازمند و هدیه پذیر مدارس حاشیه این کارخانه خبرداد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در دوازدهمین نشست شورای آموزش و پرورش که با حضور امام جمعه، فرماندار و سایر اعضاء در سالن شهید سلیمانی این مدیریت برگزار شده بود ، از کمک ۴۵۰ میلیون تومانی شرکت فولاد زرند ایرانیان به دانش آموزان نیازمند و هدیه پذیر مدارس حاشیه این کارخانه خبرداد.

به گزارش صدای زرند، حسین کاظمی ضمن تقدیر از کمک های شرکت فولاد زرند ایرانیان گفت: باهدف ترویج فرهنگ احسان ونوع دوستی، ودر آستانه عید نوروز ، ۴۵۰ دانش آموزنیازمند و هدیه پذیر مدارس حاشیه شرکت فولاد زرند ایرانیان از کمک ۴۵۰ میلیون تومانی این شرکت درقالب طرح بهار زیسکو بهره مند شدند.

وی تصریح کرد: مجموعه شرکت فولاد زرند ایرانیان تعاملات زیادی با آموزش وپرورش وسایر دستگاه های مختلف دارد واین مجموعه می تواند فعالیتهای فراوانی را در زمینه های مختلف فرهنگی وآموزشی انجام دهد.

کاظمی با تاکید بر اهتمام هرچه بیشتر به حل مشکلات نیازمندان به ویژه دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند ، گفت: بسیاری از دانش آموزان دارای شرایط نامناسب اقتصادی ورفاهی از استعداد درخشان برخوردار هستند که توجه بیش از پیش مسئولان ذیربط را می طلبد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در پایان با اشاره به اینکه از مجموع ۲۸ هزار نفر از جمعیت دانش آموزی دارای ۲۶۰واحد آموزشی دولتی وغیر دولتی است، افزود: ۲۲۲واحد از این مجموعه دولتی بوده و بیش از ۵ هزارنفر از جمعیت دانش آموزی شهرستان زرند در مدارس غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/