مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند:

درحال حاضر ۱۶ باب نمازخانه در مدارس توسط خیران ساخته شده است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در آیین افتتاح نمازخانه دبستان روحانی شهید محمد قائم پناه روستای مطهر آباد که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره رفاهی و خدمات آموزش و پرورش استان کرمان، امام جمعه شهرزرند، فرماندار و جمعی ازمسئولان اجرایی این شهرستان، اعضا انجمن اولیا و مربیان، کارشناسان حوزه ستادی، راهبران آموزشی معاونان، اعضاء هیات امنا امام زاده عبدالله (ع) و خانواده معظم شهدا برگزارشده بود، گفت: درحال حاضر 16 باب نمازخانه در مدارس توسط خیران ساخته شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند در آیین افتتاح نمازخانه دبستان روحانی شهید محمد قائم پناه روستای مطهر آباد که با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، معاون تربیت بدنی و سلامت و رئیس اداره رفاهی و خدمات آموزش و پرورش استان کرمان، امام جمعه شهرزرند، فرماندار و جمعی ازمسئولان اجرایی این شهرستان، اعضا انجمن اولیا و مربیان، کارشناسان حوزه ستادی، راهبران آموزشی معاونان، اعضاء هیات امنا امام زاده عبدالله (ع) و خانواده معظم شهدا برگزارشده بود، گفت: درحال حاضر ۱۶ باب نمازخانه در مدارس توسط خیران ساخته شده است.

به گزارش صدای زرند، حسین کاظمی با تبریک عید مبعث و همچنین تقدیر از اقدام خداپسندانه خانواده روحانی شهید والامقام محمد قائم پناه جهت ساخت نمازخانه، گفت: نمازخانه دبستان شهید قائم پناه شانزدهمین نمازخانه ای است که با زیربناء ۱۵۰ مترمربع با ۲۰۰ میلیون تومان توسط خانواده روحانی شهید والامقام ساخته شده است.

وی با بیان اینکه اولین اولویت هرمدرسه نمازخانه آن مدرسه است ، به مدارس کاغذی ساخته شده در مناطق محروم این شهرستان اشاره کرد و افزود: ۲ باب مدرسه دوکلاسه درروستاهای گوراب جمعه ، مهدی آباداز محل فروش کاغدهای باطله و مشارکت خیران ساخته شده است.

کاظمی تصریح کرد : سومین مدرسه در روستای محروم چاه غلامعلی با در آمد حاصل از فروش کاغذهای باطله با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است که پیش بینی می شود ۱۳ دانش آموز این دبستان ازفضای آموزشی مناسب بهره مند خواهند شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند خاطرنشان کرد :درحال حاضر ۴ مدرسه خیرساز هشت و دوازده کلاسه درروستای شهرک طالقانی ، باب تنگل قدمگاه و شهرک فرهنگیان با ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت می باشند .

حسین کاظمی در پایان کمبود فضای فیزیکی در شهرزرند را مهمترین دغدغه در آموزش و پرورش این شهرستان عنوان و از اقدامات ماندگار خیران جهت ساخت مدرسه در این شهرستان تقدیر کرد .

گفتنی است روحانی شهید محمد قائم پناه در منطقه شلمچه در عملیات کربلای ۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در جوار امام زاده خواجه ابورضا (علیه السلام) روستای مطهر آباد آرام گرفت.

انتهای پیام/