وضعیت نامطلوب کشتارگاه دام زرند

آینه مظلومیت مردم زرند

«داستان مظلومیت مردم زرند» آنجا به تصویر کشیده می‌شود که "حدود چهار ماه قبل صدای زرند وضعیت کشتارگاه دام این شهرستان را از زبان رئیس اداره دامپزشکی زرند «بسیار اسفبار» اعلام می‌کند و سرپرست وقت شهرداری زرند در مقابل شرایط این کشتارگاه را مناسب می‌داند و حالا فرماندار زرند بعد از گذشت حدود ۴ ماه وضعیت این کشتارگاه را نامطلوب اعلام می‌کند و بر ساماندهی آن توسط شهرداری تاکید دارد!"

«داستان مظلومیت مردم زرند» آنجا به تصویر کشیده می‌شود که “حدود چهار ماه قبل صدای زرند وضعیت کشتارگاه دام این شهرستان را از زبان رئیس اداره دامپزشکی زرند «بسیار اسفبار» اعلام می‌کند و سرپرست وقت شهرداری زرند در مقابل شرایط این کشتارگاه را مناسب می‌داند و حالا فرماندار زرند بعد از گذشت حدود ۴ ماه وضعیت این کشتارگاه را نامطلوب اعلام می‌کند و بر ساماندهی آن توسط شهرداری تاکید دارد!”

صدای‌زرند – حسن‌ضیاءالدینی: فرماندار زرند در جلسه بررسی مسائل و مشکلات کشتارگاه دام زرند با بیان اینکه سلامت عمومی یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و کشتارگاه دام به عنوان یکی از زیرساخت‌های تأمین سلامت، همواره مورد توجه عامه مردم و خانواده‌هاست، افزود: تأکید داریم با توجه به حساسیت رعایت استانداردهای لازم در کشتارگاه، شهرداری نسبت به ساماندهی مدیریتی کشتارگاه «به‌صورت مسئولانه» اقدام کند.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ ده روز فرصت دارند تا نسبت به تعیین تکلیف مدیریت یکپارچه این مجموعه تصمیم بگیرد، گفت: در حال حاضر، وضعیت کشتارگاه دام این شهرستان «از نظر بهداشت، تجهیزات و ساختمان مطلوب نیست» و تمام موارد باید هر چه سریع‌تر مرتفع گردد.

صادق زاده ادامه داد: در صورت رعایت نشدن شیوه نامه های بهداشتی کشتارگاه تعطیل خواهد شد و نیاز شهرستان از طریق کرمان تامین خواهد شد.

صدای زرند حدود ۱۲۰ روز قبل (۲۸ و۳۰ مهر ماه) نسبت به سلامت جان مردم زرند‌ به مسئولین شهرستان تذکر داده بود؛ آن زمان کسی ککش نگزید و حالا بعد از ۴ ماه ظاهراً مسئولین نسبت به سلامت شهروندان زرند حساس شده‌اند!

تنها نتیجه‌ای که از بی‌توجهی مسئولین زرند در امر کشتارگاه می‌توان گرفت، مظلومیت مردم زرند است. مسئولین این شهرستان شرعاً و قانوناً باید نسبت به سلامت جان آنها حساس و مسئولیت پذیر باشند، اما…!؟

لینک این دو تذکر در کانال تلگرامی صدای زرند

https://t.me/sedayezarand/60969

https://t.me/sedayezarand/62008

لینک یادداشت مدیر مسئول صدای زرند

https://www.sedayezarand.ir/?p=101413

انتهای پیام/