مدیر کل محیط زیست استان کرمان:

برای سلامتی مردم با هیچ کس تعارف نداریم

شاکری ورود کارخانجات به لیست آلایندگی را مستلزم داشتن مستندات دانست و گفت: برای سلامتی مردم با هیچ کسی تعارف نخواهیم داشت.

شاکری ورود کارخانجات به لیست آلایندگی را مستلزم داشتن مستندات دانست و گفت: برای سلامتی مردم با هیچ کسی تعارف نخواهیم داشت.

به گزارش صدای زرند، ضیاءالدینی شهردار زرند به همراه ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند با شاکری مدیر کل محیط زیست استان کرمان دیدار کردند.

مرجان شاکری، مدیر کل محیط زیست استان کرمان ورود کارخانجات به لیست آلایندگی را مستلزم داشتن مستندات دانست و گفت: برای سلامتی شهروندان با هیچ کسی تعارف نخواهیم داشت.

او می‌گوید: هزینه خرید دستگاه‌های تست آلایندگی بسیاربالا است؛ اما آزمایشات متعددی در این خصوص گرفته شده است.

عباس ایرانمنش، رئیس شورای شهر زرند در این دیدار گفت: باید صنایع شهر زرند در لیست کارخانجات آلاینده قرار بگیرند و خواستار حمایت اداره کل محیط زیست از شهرداری و شهر زرند هستیم.

ضیاءالدینی، شهردار زرند نیز در این دیدار گفت: کارخانه آسفالت و کشتارگاه زرند در لیست آلایندگی قرار گرفته اند؛ ولی کارخانجات صنعتی در این لیست قرار ندارند و امیدواریم با تعامل و همکاری بتوانیم گره‌ای از مشکلات شهر زرند را باز کنیم.

او می گوید: مخالف حضور کارخانجات نیستیم و امیداریم با حضور کارشناسان و آزمایشگاه‌های معتبر بتوانیم حق شهر زرند را از کارخانجات صنعتی دریافت کنیم.

انتهای پیام/