توسعه راه از مشکلات‌ زرند و کوهبنان است

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده و توسعه راه از مشکلات شهرستان زرند و کوهبنان است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی گفت: جاده و توسعه راه از مشکلات شهرستان زرند و کوهبنان است.

Dr.Amiri1_

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، حسین امیری پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان کرمان در سال ۹۳ ‌اظهار داشت: در بسیاری از نقاط استان کرمان بخش خصوصی در اقتصاد وارد شده و لازمه حضور فعال، فراهم کردن زیرساخت‌ها است و دولت باید این زمینه را فراهم کند.

وی افزود: فضای کسب و کار یکی از این زیرساخت‌ها است و باید این وضعیت در کل کشور اصلاح شود تا بتوانیم بخش خصوصی را جذب کنیم.

امیری تصریح کرد: یکی از بحث‌های عدالت در استان، تعیین شاخص‌ها است و باید معین شود چه برنامه‌ای برای هر شهرستان در سال جاری وجود دارد تا عملیاتی کنیم.  

وی بیان داشت: جاده و توسعه راه از مشکلات شهرستان زرند و کوهبنان است و اگر پروژه‌های شهرستان زرند پیش برود و کار انجام شود، مشکلات شمال استان حل می‌شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: شهرستان کوهبنان با وجود معادن فلزی و غیرفلزی زیاد، اما جزء نقاط محروم به شمار می‌رود و در زیرساخت‌ها از جمله راه و … مشکل دارد. 

علیرضا منظری‌‌ توکلی‌ نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار‌ داشت: مجموعه اداری استان کرمان در سال گذشته بسیار تلاش کرده و از اقدامات ستاد تسهیلات سفر استان و حضور و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف در ایام نوروز تشکر می‌کنیم.

وی ابراز داشت: اساسی‌ترین مشکل‌ شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه بحث راه و جاده و باقیمانده باند دوم جاده بافت – کرمان و راه بافت – ارزوئیه و حاجی‌آباد است که از نقاط حادثه‌خیز به شمار رفته و باید رسیدگی شود. 

انتهای پیام/