یادداشت کوتاه - جواد زمانی:

مخابرات، یکی از حال خرابترین ادارات در زرند!

اگر اهل زرند باشی، چه در مرکز چه در حاشیه و چه در روستا، قطعاً هرزگاهی جملاتی محبت آمیز برای آباد شدن مخابرات این شهرستان روانه این اداره محترم کرده‌اید! و به نظر می‌رسد تعداد و غلظت این جملات محبت آمیز با فاصله از مرکز شهر بیشتر هم می‌شود...

اگر اهل زرند باشی، چه در مرکز چه در حاشیه و چه در روستا، قطعاً هرزگاهی جملاتی محبت آمیز برای آباد شدن مخابرات این شهرستان روانه این اداره محترم کرده‌اید! و به نظر می‌رسد تعداد و غلظت این جملات محبت آمیز با فاصله از مرکز شهر بیشتر هم می‌شود…

صدای زرند – جواد زمانی: کمتر روزی است که ما جملات محبت آمیز مردمی مرتبط با اداره محترم مخابرات و مسئولین آن و گاهی مسئولین محترم در ادارات بالاسری را دریافت نکنیم، برخی از این پیام‌های محبت آمیز آنقدر غلیظ و عمیق هستند که قابلیت انتشار آن‌ها برایمان فراهم نیست.

از نگاه این قلم که سال‌ها درگیر مشکلات مردمی مرتبط با شهرستان زرند است، اداره مخابرات (بعد از رفتن احمد محمدی) در کنار شهرداری (قبل، در حین و بعد از حضور احمد محمدی) از حال خرابترین ادارات شهرستان هستند و با وجود جملات محبت آمیز مردمی که هر روز روانه این دو اداره می‌شود، کمتر شاهد تحول بنیادی در آن‌ها هستیم!

درست است مشکلات مالی در کشور وجود دارد، اما بد نیست سفری به شهرستانهای همجوار و حتی شهرستانهای غیرهمجوار داشته باشید، باور کنید در حال حاضر به این اندازه که زرند حالش از این دو اداره خراب است، حالشان خراب نیست!

شنیده شده که رئیس محترم اداره مخابرات درجمعی از دست صدای زرند ناراحت بوده است، اما باور کنید جناب آقای خاندانی به خاندانم قسم اگر شما هم جای ما بودید و این حجم از پیام‌های محبت آمیزی که گاهی برخی از آن‌ها را برایتان می‌فرستم را دریافت می‌کردید بیش از ما منتقد اداره محترم مخابرات بودید! تمام!

مخابرات، یکی از حال خرابترین ادارات در زرند!

انتهای پیام/