برگزاری عزاداری فاطمی با حضور سیدمحمد خاتمی (+عکس)

مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور پیشین برگزار شد.

 ساعد باقری شاعر معاصر کشورمان قطعاتی از اشعار ارائه شده به سومین کنگره شعر فاطمی که توسط شاعران جوان سروده شده بود را قرائت کرد. وی از حضور سید حسن خمینی در این کنگره قدردانی کرد.

به گزارش “صدای زرند” به نقل از مطالبه  مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور پیشین برگزار شد. این برنامه با تلاوت سوره یس توسط سید حسین موسوی بلده، حسین ندرلو و هادی حیدری آغاز شد و سپس سهیل محمودی، شاعر اجرای مراسم را بر عهده گرفت.

وی ضمن اشاره به پیوند نوروز و ایام فاطمیه، از شرکت کنندگان برای حضور در مراسم با وجود هوای باران تشکر کرد.

در ادامه ساعد باقری شاعر معاصر کشورمان قطعاتی از اشعار ارائه شده به سومین کنگره شعر فاطمی که توسط شاعران جوان سروده شده بود را قرائت کرد. وی از حضور سید حسن خمینی در این کنگره قدردانی کرد.

WWSZ248

باقری با قرائت زیارتنامه حضرت زهرا(س)، حال و هوای معنوی خاصی به مجلس بخشید.

در ادامه این مراسم سید علی اکبر حجازی، سید عبدالجواد موسوی و سید عبدالحسین مختاباد به قرائت شعر و مرثیه سرایی در رثای فاطمه زهرا(س) و اهل بیت پرداختند.

در این مراسم جمع زیادی از شخصیتهای سیاسی، فرهنگی و هنری، علما و روحانیون و… حضور داشتند.

احمد مسجدجامعی در ابتدای سخنان خود یاد چهره هایی که سالهای قبل در این مراسم حضور داشتند و به دیار باقی شتافته اند را گرامی داشت و از جمله از مرحوم آیت الله توسلی، مرحوم بورقانی، سیف الله داد، قیصر امین پور، حدیثی و آقا و خانم سپهر یاد کرد.