زنگ هشدار سوانح ترافیکی در زرند به صدا درآمد

صبح امروز مورخه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولین شهرستان، زنگ هشدار سوانح ترافیکی در هنرستان پسرانه طالقانی زرند به یاد قربانیان ترافیکی یک سال اخیر شهرستان نواخته شد.

صبح امروز مورخه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۰ با حضور مسئولین شهرستان، زنگ هشدار سوانح ترافیکی در هنرستان پسرانه طالقانی زرند به یاد قربانیان ترافیکی یک سال اخیر شهرستان نواخته شد.

به گزارش صدای زرند به نقل از دبیرخانه شورای راهبری جامعه ایمن شهرستان زرند، امروز دوشنبه تحت عنوان مدارس و ایمنی ترافیک نام گذاری شده و این مراسم در ادامه مراسمات هفته هشدار سوانح ترافیکی در شهرستان با هدف آگاه سازی جامعه در خصوص مخاطرات سوانح ترافیکی برگزار گردید بطوری که هم مردم و هم مسئولین امر در مدیریت سوانح ترافیکی نقش خود را ایفا نمایند.

در مراسم صبحگاه مدرسه که دانش آموزان عکس های قربانیان ترافیکی سالهای اخیر شهرستان را به نشانه احترام در دست داشتند در ابتدا فرماندار محترم و رئیس شورای راهبری جامعه ایمن شهرستان، مطالبی در خصوص اهمیت توجه به ایمنی ترافیک از سوی همگان، بیان نمودند و در ادامه سروان اثنی عشری رئیس پلیس راه زرند یزد، مطالب آموزشی و هشدار دهنده از مصادیق رانندگی در شهرستان بیان نمود. این برنامه که با مجری گری واحد سلامت نوجوانان و مدارس مرکز بهداشت صورت می گرفت با ارائه آمارهای تکان دهنده از تصادفات شهرستان همراه بود و متن میثاق نامه پایبندی به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی قرائت و همه دانش آموزان همخوانی نمودند. در پایان زنگ هشدار سوانح ترافیکی توسط مسئولین به صدا درآمد.

قابل ذکر است در این مراسم آقای کاظمی مدیریت اداره آموزش و پرورش، مهندس پور حبیبی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ، سرگرد همتی پلیس جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان، سروان اثنی عشری رئیس پلیس راه زرند- یزد، مهندس عرب پور مسئول سازمان حمل و نقل شهرداری زرند، و مرکز بهداشت زرند حضور داشتند.

در ضمن با برنامه ریزی دبیرخانه جامعه ایمن شهرستان طی روزهای آینده مسابقه ایمنی ترافیک به همراه جزوه آموزشی و در بستر فضای مجازی برای دانش آموزان گروه سنی ۱۵-۱۸ساله برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/