مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند خبرداد:

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان های شمالی استان کرمان به میزبانی شهرستان زرند

مدیرآموزش و پرورش شهرستان زرند در دومین نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان های شمالی استان کرمان که با حضور امام جمعه و مسئولان محلی این شهرستان در سالن شهید سلیمانی برگزار شده بود، گفت: همزمان با ایام فاطمیه (س) یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستانهای شمالی استان کرمان با حضور مسئولان استانی و محلی به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند برگزار خواهد شد.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان زرند در دومین نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستان های شمالی استان کرمان که با حضور امام جمعه و مسئولان محلی این شهرستان در سالن شهید سلیمانی برگزار شده بود، گفت: همزمان با ایام فاطمیه (س) یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستانهای شمالی استان کرمان با حضور مسئولان استانی و محلی به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند برگزار خواهد شد.

به گزارش صدای زرند، حسین کاظمی گفت: برگزاری یادواره ۱۵ شهید فرهنگی و ۲۲۳ شهید دانش آموز شهرستان های زرند، راور و کوهبنان به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند در ایام فاطمیه (س) در سال تحصیلی جاری برنامه ریزی شده است.

وی آموزش و پرورش را مکان اصلی برگزاری یادواره های شهدا دانست و گفت: همه شهدا پرورش یافته مدارس بوده اند، اصلی‌ترین مخاطب برگزاری این یادواره ها، دانش‌آموزان و نسل نوجوان و جوان هستند که باید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

کاظمی مدرسه و کلاس درس را بهترین مکان برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: نشر ارزشهای دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در امتداد مسیر اولیای دین است.

در ادامه فرهاد اسدی معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند نیز غبارروبی قبور مطهرشهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه آثار شهدا توسط مدارس، قرائت دکلمه، اجرای سرود توسط دانش آموزان و مداحی از اهم برنامه های این یادواره عنوان کرد.

گفتنی است یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز شهرستانهای شمال استان کرمان به میزبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان زرند روز دوشنبه ۲۹ آذرماه راس ساعت ۸/۳۰صبح در سالن خوارزمی واقع در باغ ۱۸ هزاری(دبستان معلم) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/