یادواره ۵۵ شهید منطقه بهشت‌وحدت زرند برگزار شد

یادواره ۵۵ شهید منطقه بهشت‌وحدت شهرستان زرند با حضور مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد.

یادواره ۵۵ شهید منطقه بهشت‌وحدت شهرستان زرند با حضور مسئولان و خانواده شهدا برگزار شد.

شهید

به گزارش صدای زرند به نقل از فارس، در فضایی آکنده از معنویت، یادواره ۵۵ شهید والامقام منطقه بهشت‌وحدت شهرستان زرند پنجشنبه شب در مهدیه امامزاده عبدالله مطهرآباد این منطقه با حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران برگزار شد.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور امام جمعه موقت کرمان در این آیین با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س)  از برگزار کنندگان این مراسم تجلیل کرد و گفت: هر کس در راه شناساندن راه شهدا خدمت کند، اجر شهدا را دارد.

وی اظهار داشت: در اعتقادات دینی ما مهم‌ترین گزینه ایمان به خدا، قرآن و پیامبران است و مسئله استقامت و پایداری در تقویت ایمان به خدا مؤثر است مانند مجاهد در راه خدا بنابراین انسان در کنار ایمان خودش باید استقامت و تلاش داشته باشد.

عرب‌پور عنوان کرد: حضرت زهرا (س) نخستین کسی بود که از ولایت و رهبری حضرت علی (ع) دفاع کرد و دوستان اهل بیت و حضرت زهرا (س) در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمن استقامت کردند و حماسه‌های عظیمی را آفریدند و ایران اسلامی را در دنیا سربلند کردند.

امام جمعه موقت کرمان تصریح کرد: نتیجه استقامت و پایمردی دلیرمردان ایران موجب تحریم‌ها شده و دشمنان بدانند که ما استقامت را از ائمه معصومین و شهدا الگو گرفته‌ایم و در دفاع از آرمان‌های والای امام و شهدا لحظه‌ای کوتاه نمی‌آییم.

وی گفت: ملت ولایتمدار ایران با پیروی از رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری با استقامت خود به دنیا ثابت کردند همچون شهدا که به دشمن تاختند و نابود کردند، تسلیم زور و ظلم دشمن نمی‌شوند بلکه به سربلندی ایران فکر می‌کنند.

در پایان این مراسم از کتاب زندگی‌نامه و مبارزات شهیدان منطقه با عنوان ره‌یافتگان کوی یار رونمایی شد، این کتاب حاوی تصاویر، خاطرات و زندگی‌نامه ۵۵ شهید منطقه بهشت وحدت در ۴۳۷ صفحه با تلاش گروه تدوین و آثار و نشر اخلاقیات شهدا و بنیاد شهید و امور ایثارگران به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/