غول کشی فولادی ها ادامه دارد/

پایان خوش نیم فصل فولاد زرند ایرانیان با برد مقابل مقاومت البرز

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در آخرین بازی خود در نیم فصل اول تیم مقاومت البرز را ۳ بر یک شکست داد و پایان خوش خود در نیم فصل را رقم زد.

تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان در آخرین بازی خود در نیم فصل اول تیم مقاومت البرز را ۳ بر یک شکست داد و پایان خوش خود در نیم فصل را رقم زد.

به گزارش صدای زرند به نقل از امور رسانه تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان، شاگردان رضا کردی در نیمه اول بازی در همان دقایق ابتدایی روی غافلگیری گل اول را دریافت کردند.

فولادی ها که با برد شیرین هفته گذشته خود انگیزه دو چندانی برای پایان خوش نیم فصل داشتند بار دیگر با غیرت، اتحاد و همدلی توانستند برنامه‌های تاکتیکی خود را به اجرا بگذارند.

نتیجه این اتحاد فولاد مردان زرندی گل زیبای جوان ۱۹ ساله فولادی‌ها امیر حسین غلامی بود که بازی را به تساوی کشاند.

محمدرضا کرد دیگر بازیکن فولاد زرند ایرانیان که در چند هفته گذشته بازی‌های بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود موفق شد در این بازی نیز با نمایش خوب خود گل دوم فولادی ها را به ثمر برساند تا مقاومت البرز را با شکست بدرقه رختکن کند.

اما در نیمه دوم، مقاومتی ها که راضی به این نتیجه نبودند بر روی دروازه فولاد زرند فشار گذاشتند اما غافل از آنکه فولاد مردان در کارهای دفاعی نیز به خوبی تاکتیک های رضا کردی را به اجرا می‌گذارند.

در دقایق پایانی نیمه دوم، ضربه آزاد و محکم حسین اکبرزاده یکی از بهترین گلزنان فولادی ها بود که تیر آخر را در ادامه غول کشی فولادی ها زد و بازی نیز با همین نتیجه به پایان رسید تا پایان خوش نیم فصل فولاد زرند ایرانیان رقم بخورد.

انتهای پیام/