از ابتدای آذرماه؛

بلیت قطار و هواپیما برای واکسن‌نزده‌ها صادر نمی‌شود

معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: «از اول آذرماه امکان صدور بلیت در حمل‌ونقل هوایی و ریلی برای افرادی که واکسینه نشده‌اند وجود نخواهد داشت و در حمل‌ونقل جاده‌ای هم گشت‌های راهداری در تمام استان‌ها، مسیر‌ها را کنترل خواهند کرد».

معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی گفت: از اول آذرماه امکان صدور بلیت در حمل‌ونقل هوایی و ریلی برای افرادی که واکسینه نشده‌اند وجود نخواهد داشت و در حمل‌ونقل جاده‌ای هم گشت‌های راهداری در تمام استان‌ها، مسیر‌ها را کنترل خواهند کرد.

به گزارش صدای زرند، آدم‌نژاد ۱۶ آبان‌ماه در شبکه‌ی خبر با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌ی امید با همکاری وزارت بهداشت و کشور از اول آذرماه، بیان کرد: در این سامانه همزمان با صدور بلیت، کارت واکسن هم باید بارگذاری شود.

آدم‌نژاد ادامه داد: مسافران برای دریافت بلیت باید دو دُز واکسن را تزریق کرده باشند در غیر این صورت باید تست پی‌سی‌آر بدهند.

وی افزود: در ناوگان جاده‌ای باید ردیف‌های آخر خالی بماند که اگر مسافری علائم داشته باشد جداسازی شود.

معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: از اول آذرماه امکان صدور بلیت در حمل‌ونقل هوایی و ریلی برای افرادی که واکسینه نشده‌اند وجود نخواهد داشت و در حمل‌ونقل جاده‌ای هم گشت‌های راهداری در تمام استان‌ها، مسیر‌ها را کنترل خواهند کرد.

وی گفت: تاکسی‌های سواری تا واکسیناسیون ۸۰ درصد افراد جامعه باید با همان ظرفیت قبلی اقدام به حمل مسافر کنند.

انتهای پیام/

منبع : فردای کرمان