گشایش نمایشگاه کتاب در شهرستان زرند

نمایشگاه کتاب با ۳۰ هزار جلد کتاب و سه هزار عنوان با ۴۰ درصد تخفیف در شهرستان زرند دایر شد.

نمایشگاه کتاب با ۳۰ هزار جلد کتاب و سه هزار عنوان با ۴۰ درصد تخفیف در شهرستان زرند دایر شد.

به گزارش خبرنگار صدای زرند، “رحیم سیف الدینی” رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند در آیین گشایش نمایشگاه کتاب هدف از برپایی این نمایشگاه را احیای فرهنگ کتاب و نهضت مطالعه برشمرد و گفت: این نمایشگاه کتاب در محل سالن سابق دبیرستان امام خمینی (ره) برای علاقمندان به هنر کتابخوانی گشایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه یکی از ظرفیت‌های بسیار مهم در حوزه فرهنگ و هنر، ادبیات و آثار مکتوب است، افزود: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب یکی از راه‌های توزیع کتاب در سطح کشور است و تاحدی مشکلات توزیع را کاهش می‌دهد و می‌تواند اتفاقات مهمی را در حوزه نشر رقم بزند.

سیف الدینی تصریح نمود: این نمایشـگاه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برپا شده است و از بازدیدکنندگان محترم تقاضامندیم  بمنظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی ضمن حفظ فاصله گذاری اجتماعی برای بازدید حتما از ماسک استفاده کنند.

آقای کریم یونسی مدیر نمایشگاه مذکور نیز در حاشیه این رویداد فرهنگی اظهارداشت: این نمایشگاه بمنظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از هشتم آبانماه به مدت دو هفته پذیرای اهالی علم و معرفت خواهد بود.

وی با اشاره به عناوین کتب های موجود در این نمایشگاه که شامل ادبیات، تاریخ، رمان، علمی، کودک و نوجوان، مذهبی و غیره… هستند، افزود: کتاب‌های عرضه شده دراین نمایشگاه با ۴۰ درصد تخفیف و با نازلترین قیمت تقدیم خریداران گرامی می‌شود.

شایان ذکر است شهروندان و علاقمندان به کتاب می‌توانند همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۲ و ۱۵ تا ۲۰ از این نمایشگاه دیدن کنند.

انتهای پیام/

خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی