صبح امروز صورت گرفت؛

بهره برداری از بومگردی عمارت خشتی نعیم آباد زرند/ پرداخت فوری وام به سرمایه گذاران گردشگری در زرند

فرماندار زرند در آئین بهره برداری از عمارت خشتی نعیم آباد بر پرداخت تسهیلات بانکی کمکی و فوری برای حمایت از سرمایه گذاران گردشگری شهرستان زرند تاکید کرد.

فرماندار زرند در آئین بهره برداری از عمارت خشتی نعیم آباد بر پرداخت تسهیلات بانکی کمکی و فوری برای حمایت از سرمایه گذاران گردشگری شهرستان زرند تاکید کرد.

به گزارش صدای زرند، صبح امروز ۶ آبان ماه جاری طی آئینی با حضور خانم شریعتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علی صادق زاده فرماندار، عباس فتاحی بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان، واحد بوم گردی عمارت خشتی روستای نعیم آباد زرند به بهره برداری رسید.

“علی صادق زاده” در این مراسم ابتدا با شنیدن مسائل و مشکلات سرمایه گذار اجرای این پروژه گردشگری اقتصاد مقاومتی محور، ضمن دستور موکد بر پرداخت تسهیلات بانکی فوری و کمکی در راستای حمایت از سرمایه گذار این طرح، گفت: تمامی مسئولین اجرایی شهرستان زرند در کنار و حامی سرمایه گزاران بخش گردشگری می‌باشند.

فرماندار زرند با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بالقوه روستاها در راستای توسعه صنعت گردشگری، افزود: صنایع و معادن فعال شهرستان نیز جهت اجرای مسئولیت های اجتماعی خود متعهد و موظف به مساعدت و یاری دادن در این زمینه هستند.

“محمد اسلامی” رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان زرند نیز با بیان اینکه این بوم گردی اصیل با ساختاری سنتی، ایرانی و روستایی، با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۰ درصدی همراه بوده است، یادآور شد: این بوم گردی در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع احداث شده است.

محمد اسلامی تصریح کرد: این واحد بومگردی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال با سرمایه گذاری مالک این مجموعه برای ۵ نفر اشتغالزایی داشته است که در صورت حمایت مسئولین و دریافت تسهیلات، امکان اشتغالزایی تا ۱۰ نفر را هم دارد.

عمارت خشتی نعیم آباد زرند عمارت خشتی نعیم آباد زرند Copy

انتهای پیام/