معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار شهرستان زرند:

خوداشتغالی یکی از راههای موثر در کاهش بیکاری می باشد

معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار شهرستان زرند ضمن ابراز خرسندی از اقدام مناسب مرکز فنی وحرفه ای شهرستان زرند در  هدایت جوانان به سمت مشاغل فنی گفت: خوداشتغالی یکی از راههای موثر در کاهش بیکاری می باشد که باید آن را گسترش دهیم.

معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار شهرستان زرند ضمن ابراز خرسندی از اقدام مناسب مرکز فنی وحرفه ای شهرستان زرند در  هدایت جوانان به سمت مشاغل فنی گفت: خوداشتغالی یکی از راههای موثر در کاهش بیکاری می باشد که باید آن را گسترش دهیم.

 

bazdid az fani va herfeei960426 3

صبح امروز معاون سیاسی – اجتماعی فرماندار و رئیس آموزش و پرورش شهرستان زرند د از طرح های در حال اجرا اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان در محل مرکز فنی و حرفه ای شهرستان زرند بازدید نمودند.

 

به گزارش صدای زرند، “مهرداد مداحی نژاد” رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان زرند در این بازدید ضمن خیرمقدم و تشریح خدمات آموزشی این مرکز در شهرستان اظهار داشت: یکی از ضربه هایی که در جذب جوانان بومی در صنایع متحمل شدیم عدم تخصص ومهارت جوانان بود.

 

وی افزود: دانش آموزان ما معمولا راغب به حضور در رشته های فنی نیستند بر همین اساس از سال گذشته پیشنهاد اجرای طرح هر دانش آموز یک مهارت مطرح و از ابتدای تابستان سال جاری با همکاری ۳۲ آموزشگاه های آزاد فنی وحرفه ای طرح اوقات فراغت دانش آموزان را در سطح شهر آغاز گردید و در کنار آن نیز اکیپ های آموزشی سیار روستایی را نیز فعال نمودیم.

 

وی ابراز داشت: امیدواریم با این حرکت بتوانیم باعث کاهش نرخ بیکاری و کارآفرینی و افزایش اشتغال جوانان بومی گردیم.

 

“علی صادق زاده” معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار شهرستان زرند ضمن ابراز خرسندی از اقدام مناسب مرکز فنی وحرفه ای شهرستان زرند در  هدایت جوانان به سمت مشاغل فنی گفت: خوداشتغالی یکی از راههای موثر در کاهش بیکاری می باشد و باید آن را گسترش دهیم.

 

وی بیان داشت: تمام تلاش ما در جذب افراد بومی در صنایع است و بهتر است تا جوانان ما خود را در مهارت آموزی توانمند کنند.

 

“حسین کاظمی” مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند تصریح کرد: مهارت آموزی در اوقات فراغت و زمان تحصیل بهترین راه است و آموزش و پرورش آمادگی لازم را جهت همکاری با مرکز فنی و حرفه ای در راستای زمینه سازی شغل را دارد.

 

وی اضافه کرد: باید دانش آموزان را از مدارس به سمت آموزش های فنی جذب نماییم تا اقتصاد زرند پیشرفت نماید.

 

bazdid az fani va herfeei960426 1

bazdid az fani va herfeei960426 2

bazdid az fani va herfeei960426 4

bazdid az fani va herfeei960426 5

 

انتهای پیام/