دادستان زرند در جلسه توجیهی کاندیداهای شوراهای شهرستان زرند:

در تبلیغات انتخاباتی به گونه ای رفتار کنید که آب به آسیاب دشمن نریزید

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند با بیان اینکه منشور اخلاقی انتخابات ما را موظف می کند که قانون مدار باشیم اظهارداشت: مطمئناً دشمن برای انتخابات پیش رو و ایجاد مشکل در آن برنامه ریزی کرده است پس در تبلیغات انتخاباتی خود به گونه ای رفتار کنید که آب به آسیاب دشمن نریزید و با اقدامات تبلیغاتی که انجام می دهیم جاده صاف کن دشمنان نظام نباشید.

کارگاه آموزشی ویژه انتخابات و جلسه توجیهی کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرستان زرند با حضور معاون فرماندار، رییس دادگستری، دادستان و شهردار زرند و جمعی از اعضای هیات های اجرایی و نظارت انتخابات در سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند برگزار شد.

 

 

به گزارش صدای زرند، در این جلسه مسئولین و کارشناس مربوط به واحد آموزش ستاد انتخاباتی شهرستان زرند به ارائه برخی قوانین و بایدها و نبایدها در زمینه تبلیغات انتخاباتی و نیز همکاری کاندیداها در افزایش مشارکت مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه پرداخته شد.

 

“علی صادق زاده” معاون فرماندار زرند با تبریک اعیاد شعبانیه و هفته‌ی هلال احمر گفت: کشور ایران با موقعیت خاصی که دارد همیشه مورد توجه دشمنان بوده است. ایران اسلامی امروز یکی از تاثیرگذارترین کشورهای جهان محسوب می شود و با توجه به ظرفیت‌های که دارد امکان رسیدن به قله‌های بالای پیشرفت جهانی را نیز دارد.

 

وی اظهارداشت: مردم عزیز کشور ما در همه ی صحنه ها امتحان خود را به خوبی پس داده اند و مطمئناً این بار هم با حضور گسترده پای صندوق های رای امتحان خود را به خوبی پس خواهند داد ولی امیدواریم که ما و شما که پا به عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته اید بتوانیم خدمتگزار خوبی برای این مردم و  قدرشناس این حضور باشیم.

 

صادق زاده گفت: خوشحالم که افراد نخبه زیادی برای حضور در رقابت های انتخاباتی پا پیش گذاشته اند. باید بدانیم که شوراها می توانند در بسیاری از مسائل فعال باشند و با انتخاب شهردار فعال و کاری می توانند مهمترین تاثیر خود را در مدیریت شهری بگذارند.

 

معاون فرماندار زرند افزود: با همت مسئولین شهرستان به ویژه نماینده مردم استعدادهایی خوبی در شهرستان ایجاد شده است که می تواند پتانسیل های شهرستان و برنامه های شما کاندیداها را برای پیشرفت شهر افزایش دهد.

 

وی با بیان اینکه شهرستان زرند در همه انتخابات رتبه خوبی در استان از لحاظ حضور مردم داشته است افزود: امیدواریم با رعایت قانون توسط شما کاندیداها بتوانیم در در این انتخابات نیز حضور مردم برای انتخاب افراد اصلح و برپایی انتخاباتی پرشور و سالم را داشته باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی رئیس دادگستری و سید مهدی قویدل دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند نیز با تبریک اعیاد شعبانیه، کاندیداهای شوراهای اسلامی شهرستان زرند را به قانون مداری، اخلاق مداری و قانون محوری دعوت کردند و نکات قانونی مهم در مورد انتخابات و تبلیغات انتخاباتی را به ایشان متذکر شدند.

 

حجت السلام محمدی گفت: خوشحالیم که تا الان فضای انتخابات در شهرستان زرند فضایی سالم بوده و تنها برخی تخلفاتی جزئی در این زمینه وجود داشته است که به آنان تذکرات لازم نیز داده شده است. اما باید بدانیم که در انتخابات «تبلیغ اری اما تخریب دیگر کاندیداها شرعا حرام است و قانوناً جرم محسوب می شود».

 

“سید مهدی قویدل” دادستان زرند نیز گفت: یک اصل در قانون وجود دارد که می گوید «جهل به قانون رافع مسئولیت نمی شود». یعنی همه افراد باید از قانون اطلاع داشته باشند و به آن نیز عمل کنند.

 

وی افزود: متاسفانه فضای عمومی کشور در سطح منطقه و جهان به گونه ای است که تمام کشورها علیه آن برنامه های تخریبی زیادی دارند اما با این حال خوشبختانه ایران اسلامی از یک امنیت بالایی برخوردار است.

 

قویدل با بیان اینکه منشور اخلاقی انتخابات ما را موظف می کند که قانون مدار باشیم اظهارداشت: مطمئناً دشمن برای انتخابات پیش رو و ایجاد مشکل در آن برنامه ریزی کرده است پس در تبلیغات انتخاباتی خود به گونه ای رفتار کنید که آب به آسیاب دشمن نریزید و با اقدامات تبلیغاتی که انجام می دهیم جاده صاف کن دشمنان نظام نباشید.

 

وی در پایان با بیان برخی ممنوعیت ها در تبلیغات انتخاباتی گفت: باید بدانید که جرائم سنگینی برای عدم رعایت قوانین در انتخابات وجود دارد و هرجرمی که در ستادهای انتخاباتی شما انجام شود، شما را نیز درگیر خواهد کرد پس به مسئولین ستادها و اعضای ستادی خود نیز تمامی قوانین را متذکر شوید تا خدایی ناکرده مشکلی در این زمینه برای شما پیش نیاید.

 

NESHAST ENTEKHABATI960220 1

NESHAST ENTEKHABATI960220 2

NESHAST ENTEKHABATI960220 3

NESHAST ENTEKHABATI960220 4

NESHAST ENTEKHABATI960220 5

NESHAST ENTEKHABATI960220 7

NESHAST ENTEKHABATI960220 8

NESHAST ENTEKHABATI960220 9

NESHAST ENTEKHABATI960220 10

NESHAST ENTEKHABATI960220 11

NESHAST ENTEKHABATI960220 6

 

انتهای پیام/