جذب سرمایه‌گذار در بخش‌ صنعت و معدن اولویت فرمانداری زرند است

فرماندار زرند اظهار داشت: شهرستان زرند با توجه به ظرفیت‌های بالقوه موجود در بخش صنعت، معدن و کشاورزی محلی مناسب برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان است و ما نیز به طبع از افراد کارآفرین و سرمایه گذار حمایت‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

فرماندار زرند جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های معدن و صنعت، حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران زرند و جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های معدن و صنعت را از مهمترین فعالیت‌های روابط عمومی در سال جاری دانست.

 

حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند

 

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری فرماندار زرند در گفت‌وگو درباره فعالیت‌های فرمانداری این شهرستان برای اشتغال اظهار داشت: شهرستان زرند با توجه به ظرفیت‌های بالقوه موجود در بخش صنعت، معدن و کشاورزی محلی مناسب برای سرمایه‌گذاران و کارآفرینان است و ما نیز به طبع از افراد کارآفرین و سرمایه گذار حمایت‌های ویژه‌ای خواهیم داشت.

 

 
حمایت ویژه از سرمایه گذاران زرند

 
فرماندار زرند یکی از مهمترین دغدغه‌های دولت در سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی را بحث اشتغال جوانان جویای کار در کشور دانست و گفت:  توصیه مهم رئیس جمهور حمایت از کارآفرینان و رفع موانع موجود در مسیر  پیشرفت و توسعه و بسترسازی مناسب برای کارآفرینان است.

 
وی افزود: ما نیز با برنامه‌ریزی مدون و حمایت از کارآفرینان گام‌های اساسی را در زمینه اشتغال برداشته‌ایم و معتقدیم ایجاد اشتغال با رونق اقتصادی و در نهایت ارتقاء سطح اجتماعی و کاهش معضلات اجتماعی برابری می‌کند.

 

 
جذب سرمایه‌گذار در بخش‌های معدن و صنعت

 
 خنجری درباره مهمترین فعالیت‌های این فرمانداری در سال جدید تصریح کرد: مهمترین برنامه‌ها در سال جاری در راستای اجرای مثلث توسعه اقتصادی شهرستان زرند به نتیجه رساندن طرح‌ها و پروژه‌هایی که تفاهم نامه آن‌ها در سال ۹۳ منعقد شده است.

 
وی افزود: همچنین جذب سرمایه گذار در بخش‌های مختلف صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری از اهداف ما است.

 
 فرماندار زرند اظهار داشت: برنامه‌های ما در چهار بخش راه، آب، برق و بهداشت و درمان است که در بخش راه پیگیر تکمیل پروزه زرند – کرمان هستیم. همچنین تکمیل مسیر زرند به مسجد ابوالفضل و احداث کمربند شرقی، غربی و تکمیل پروژه زرند- سیریز – بافق نیز در دستور کار ما برای سال ۹۴ است.

 

 
تکمیل پروژه آبرسانی روستائی زرند

 
خنجری درباره برنامه‌های آب در این شهرستان تاکید کرد: در بخش آب پروژه آب‌رسانی به حاشیه غربی شهرستان و آبرسانی به روستاهای حاشیه شرقی، اصلاح شبکه آب زرند، آبرسانی به شهر یزدانشهر و تکمیل پروژه آبرسانی روستائی از مهمترین برنامه‌ها در این بخش است.

 
به گفته فرماندار زرند تکمیل بیمارستان ۹۶ تختخوابی سینای زرند و تکمیل خانه‌های بهداشت روستایی از برنامه‌های بهداشت و درمان در سال۹۴ است.

 
وی گفت: همچنین اصلاح و توسعه شبکه برق شهری و روستائی نیز در دستور کار برنامه‌های امسال است.

 
انتهای پیام/