خواب ابدی قهرمان واقعی آتش‌سوزی زرند

هادی عليزاده، مصدوم سانحه‌ی آتش سوزی پر سر و صدای چند روز پیش در زرند، بنا به گفته خانواده‌ی ایشان ساعاتی پیش در بیمارستان شفای کرمان درگذشت.

هادی علیزاده، مصدوم سانحه‌ی آتش سوزی پر سر و صدای چند روز پیش در زرند، بنا به گفته خانواده‌ی ایشان ساعاتی پیش در بیمارستان شفای کرمان درگذشت.

به گزارش صدای زرند، با فوت «قهرمان واقعی آتش‌سوزی زرند»، متاسفانه تعداد کشته شدگان این «سانحه قابل تامل»، به عدد ۴ رسید.

مراسم تدفین این جوان زرندی فردا ساعت ۱۰:۰۰ صبح در بهشت زهرای زرند برگزار می‌شود.

لازم به توضیح است که سه فوت شده‌ی دیگر در این حادثه به ترتیب دختر، همسر و مادر همسر هادی علیزاده بودند که همسر و مادر همسرش در محل حادثه و دختر ۵ ساله‌اش بعد از انتقال به بیمارستان دار فانی را وداع گفتند. هادی در زمان حادثه به دل آتش زد تا خانواده خود را نجات دهد اما شرایط به گونه‌ای سخت بود که تنها توانست فرزند خود را از دل آتش بیرون بکشد که او نیز بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد و هادی نیز با سوختگی شدید بعد از چند روز تحمل درد امروز دار فانی را وداع گفت. روحش شاد، یادش گرامی.

درحال حاضر بیش از ۲۰۰۰ نفر از افراد، با امضای کارزاری متقاضی پیگیری دقیق ماجرای این آتش‌سوزی هستند. شما عزیزان نیز می‌توانید با مراجعه به این کارزار (https://www.karzar.net/zarand) نسبت به امضای آن اقدام نمایید تا با یک کنشگری اجتماعیِ کاملاً قانونی، ضمن حق‌خواهی در ارتباط با این حادثه‌ی غم‌انگیز، از بروز حوادثی مشابه در شهرستان جلوگیری نماییم.

 

 

انتهای پیام/